10 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben deze! Super fijn gebruikte hem ook al toen hij idd zo'n 15 min zelf in de stoel kon zitten. Hij heeft geen scherpe randjes zoals veel van die badzitjes wel. Hij glijd hier ook niet in weg, maar je kunt altijd een hydrofiel onder zijn billen doen in het begin

3 jaar geleden

Wij gebruiken deze; https://www.intertoys.nl/vtech-blub-blub-bad-waterpret-badstoel Dochter kan ook niet zelfstandig zitten maar dit werkt perfect.

3 jaar geleden

Wij moeten ook een badring. Mevrouw wordt te groot voor de surfplank. Alleen ze kan nog niet echt goed zitten. Denk dat we de badring gewoon gaan proberen. Je bent er toch bij en ze gaat ook niet zo lang in bad.

3 jaar geleden

Kan prima hoor! Ik doe dit al ruime tijd. Zolang je ze niet alleen laat, maar dat spreekt natuurlijk voor zich

3 jaar geleden

Hoe gebruiken jullie deze bad zitjes? In de douche of echt in een badje?

3 jaar geleden

Reactie op hilde32

Ik gebruik hem in bad, maar soms douche ik hem ook gewoon in bad ipv dat ik het bad vol laat lopen

3 jaar geleden

Wij hebben deze en gebruiken hem in bad. Zuignappen hechten goed in bad en zitje is draaibaar. Gekocht op bol.com

3 jaar geleden

Wij hebben deze! Super fijn gebruikte hem ook al toen hij idd zo'n 15 min z ...
Dit lijkt me ideaal! Krijgen ze het dan niet koud omdat het bovenlijfje boven het water uit komt?

3 jaar geleden

Reactie op Juni22

Dit lijkt me ideaal! Krijgen ze het dan niet koud omdat het bovenlijfje bov ...
Nee valt wel mee. Hij zit sws geen half uur in bad en als hij in bad zit dan doe ik met een speeltje altijd water over zijn lijfje gieten

3 jaar geleden

Reactie op hilde32

Wij zetten het zitje in het grote bad, en meestal gaat één van ons dan gezellig met haar mee in bad