13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb alleen ervaring met bergstein laarsjes en deze zijn heel soepel!

2 jaar geleden

Ik heb ook alleen ervaring met bergstein. Mijn zoontje liep al wel even op zijn shoesme schoenen. De hema regenlaarzen waren echt heel erg stug bergstein zitten perfect. Daar kan hij erg goed op lopen.

2 jaar geleden

Vallen de bergstein laarsjes gewoon op maat? 😊

2 jaar geleden

Wij hebben Aigle en die zijn heel soepel. Andere vraag: krijgen jullie de laarsjes een beetje fatsoenlijk aan? Ik krijg ze niet aan en heb haar nu al een paar keer pijn gedaan. Ze krult haar tenen om 🥺

2 jaar geleden

Super!! Ik heb nu de Bergstein regenlaarzen maar gekocht, hoop dat die bevallen! 😁 ben benieuwd, gok dat ze volgende week ergens binnen komen. Hij is buiten helemaal in z'n element en komt vaak met natte zanderige schoentjes thuis van de opvang. Dus dan zijn laarsjes toch wel handig. Buitenspeelpak ga ik ook nog voor kijken.

2 jaar geleden

Reactie op Bobo96

Wij hebben Aigle en die zijn heel soepel. Andere vraag: krijgen jullie de l ...
Wij hebben hier wat kortere laarsjes van de Hema en trek ze haar vaak aan als ze staat, zodra ze in de laars zit en haar voet weer neer zet schiet ie goed. Wellicht dat je dat nog kam proberen?

2 jaar geleden

Iemand toevallig evaring met de En Fant regenlaarzen?

2 jaar geleden

Reactie op ABCDF

Iemand toevallig evaring met de En Fant regenlaarzen?
Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik vind ze zooo schattig! Ik heb even de zool gevoeld vanmiddag, maar ben bang dat ze echt nog te stug zijn voor “net-lopertjes”. Ik ga maar voor Bergstein..

2 jaar geleden

Reactie op Loulou1994

Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik vind ze zooo schattig! Ik heb even de zoo ...
Dankje, k ben voor nu ook voor Bergstein gedaan

2 jaar geleden

Hier vandaag de Bergstein laarsjes in gebruik genomen, hij loopt er goed op! Hij wilde ze zelfs niet meer uit haha. Nadat we binnen waren wilde hij ze al snel weer aan, om nog een blokje om te lopen. Dus ben er blij mee!

2 jaar geleden

Reactie op Lynniej

Hier vandaag de Bergstein laarsjes in gebruik genomen, hij loopt er goed op ...
Oja? Bij ons valt het tegen.. haha. De linker komt hij niet eens in met z’n kuit en hij ging ook zitten op de grond en wilde er niet mee lopen.. Morgen nog eens proberen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Loulou1994

Oja? Bij ons valt het tegen.. haha. De linker komt hij niet eens in met z’n ...
Denk dat het misschien aan de lichaamsbouw ligt? Ik had er dikkere sokken in gedaan die tot de bovenkant van de laarsjes kwamen. Zelfs dan paste hij er nog in. Maar de maat is net ietsjes aan de grote kant nog, maar gaat net. (21, hij zit nu tussen 20 en 21 in)

2 jaar geleden

Reactie op Lynniej

Denk dat het misschien aan de lichaamsbouw ligt? Ik had er dikkere sokken i ...
Haha, ik denk het ook! De laarsjes van En Fant toch ook gekocht via Vinted en die past hij wel.. Hij heeft de kuiten van moeders familie.. Bergstein en Hema komt hij dus gewoon niet in😅, want de laarsjes zijn al een maatje groter dan z’n gewone schoenen..