20 Reacties

3 jaar geleden

Hoi Melissa, Hier hetzelfde. Wij zijn begonnen met Philips Avent, toen overgestapt naar Difrax. Uiteindelijk overgestapt naar Dr. Brown en dat was de oplossing. Onze dochter heeft nu bijna geen last meer.

3 jaar geleden

Wij zijn met diezelfde reden overgestapt van advent op dr brown. Heb wel het idee dat het helpt. Onze kraamzorg adviseerde ook om het poeder met een lepeltje de roeren ipv schudden om luchtbellen te voorkomen. Maar misschien wist je dat al :)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Oh wij hebben die flessen ook maar geen last. We zijn wel vrij snel overgeschakeld naar Omneo voeding en sindsdien amper nog krampjes 😊 het duurt wel 2 weken tegen dat het lichaam volledig aangepast is dus even geduld 🤞🏻

3 jaar geleden

Wij hebben alle flessen geprobeerd geloof ik😂 we gebruiken nu difrax en ik heb me laten vertellen dat babies die last hebben van krampjes het bij alle flessen wel ervaren. Volgens mij moeten ze er helaas gewoon doorheen ☹️ wij geven nu wel sab simplex druppels om het iets te verminderen en dat helpt bij ons wel. Helemaal weg is het niet

3 jaar geleden

Wij zijn overgeschakeld naar omneo + dr Brown flesjes 👌

3 jaar geleden

De flessen die zogezegd allemaal gemaakt zijn voor tegen krampen is allemaal een verkooptruc geen enkele fles of middel laat krampen volledig achter wege. Hier altijd Avent gebruikt en na 12w verdwenen de krampjes van zelf en daar gaat een andere fles jammer genoeg niet veel aan veranderen

3 jaar geleden

De flessen die zogezegd allemaal gemaakt zijn voor tegen krampen is allemaa ...
Dat is niet helemaal waar, er zijn wel degelijk flessen die krampjes verminderen. Het klopt dat ze nooit helemaal weggaan met een andere fles maar bijvoorbeeld de difrax en de dr brown hebben een bepaalde ontwerpvorm wat zorgt voor minder lucht dat de baby in gaat.

3 jaar geleden

Heb 4 kinderen en alle 4de kindjes hebben we philips avent, op het algemeen ging het goed weinig last van krampjes, alleen mijn zoon (nmr 4, 11w oud) had wel wat last van krampjws en moeizame ontlasting vandaar geef ik hem nutrilon omneo sinds week 7) en sindsdien 0,0 krampjes...

3 jaar geleden

Dr. Brown

3 jaar geleden

Dr. Browns!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Wij zijn gestart met dr Brown, toen difrax en nu avent met een ventiel. De speen van Avent is een stuk groter in de breedte en zorgt er voor dat de lippen er helemaal omheen gaan en er minder lucht binnen komt. Wij zijn na een aantal heftige weken met alleen maar huilen ook overgestapt naar nutrilon omneo met bar Le duc water, op aanraden van consultatiebureau. Ook hebben we nog Sab simplex druppels. Gelukkig geen krampen meer!

3 jaar geleden

Dr brown werkt goed hier.

3 jaar geleden

Dr brown. Werkt echt fantastisch en is ook het advies van het cb

3 jaar geleden

Het ligt er ook een beetje aan welke speen goed bij de mond van je baby past. Via de mondhoeken kan een baby ook lucht aanzuigen namelijk. Dr brown wordr overal geadviseerd maar mijn baby kon niks met die speen. Iets korter tongriempje. Bij ons werkt difrax heel goed. Maarja krampjes zijn haast niet te voorkomen, maar is wel een stuk minder geworden

3 jaar geleden

Reactie op Marieke-95

Het ligt er ook een beetje aan welke speen goed bij de mond van je baby pas ...
Heb je toevallig ook de lange smale fles gebruikt van Dr Brown? Mijn zoontje word inderdaad ook eerst alleen de speen van difrax omdat die beter in zijn mondje kwam. Uiteindelijk zijn we overgestapt op de smalle fles van dr Brown en dit is haast hetzelfde speentje

3 jaar geleden

Reactie op Geneviève

Heb je toevallig ook de lange smale fles gebruikt van Dr Brown? Mijn zoontj ...
Wou*

3 jaar geleden

Avent😊 werkt super! Mijn baby heeft nooit krampjes. Maar wel met de dikke fopspeen dat op een tepel lijkt, want je hebt ook die fijne maar die is niet goed als je borstvoeding geeft.

3 jaar geleden

Deze vind ik echt top voor als je borstvoeding geeft. Lijkt heel erg op je borst en er kan geen lucht bij komen want als hij zuigt dan gaat de onderkant van de fles mee omhoog, echt een ideaal systeem!

3 jaar geleden

Reactie op Geneviève

Heb je toevallig ook de lange smale fles gebruikt van Dr Brown? Mijn zoontj ...
Jaa ik had al de smalle fles van dr. Brown. Ben wel van plan binnenkort weer een keer in deze fles aan te bieden. Alles ontwikkeld nu zo snel, dat hij nu misschien wel met deze fles uit de voeten kan.