22 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook sinds een week hetzelfde gedrag wat jij omschrijft. Ik zag ook in de sprong app dat afgelopen week ook een piek zou zijn qua dit gedrag. Zo extreem heb ik het afgelopen 14 maanden niet ervaren

2 jaar geleden

Kindjes van deze leeftijd ontwikkelen een voorkeur voor een van de ouders, het lijkt er een beetje op dat dit wellicht aan de hand is? In combinatie met verlatingsangst

2 jaar geleden

Reactie op Juuuuulll

Kindjes van deze leeftijd ontwikkelen een voorkeur voor een van de ouders, ...
voorkeur om bij te misdragen of veilig bij te voelen om zulke gevoelens te uiten? (beetje to much momenteel maar goed)Ik snap niet waarom hij dit in extreme vorm bij mij doet bv.. ben ik too soft of reageer ik er teveel op als in 'er zijn tijdens het boos worden' of moet ik het gaan negeren🥴

2 jaar geleden

Reactie op aylinalken

voorkeur om bij te misdragen of veilig bij te voelen om zulke gevoelens te ...
Veilig voelen; misdragen kennen ze niet en is een naam die wij eraan geven omdat het voor ons vervelend is. Je kindje is zich van geen kwaad bewust. Dus precies wat jij zegt, veilig voelen om emoties te uiten. Na een dag opvang bijv hebben ze nog een dosis extra co-regulatie nodig

2 jaar geleden

Reactie op aylinalken

voorkeur om bij te misdragen of veilig bij te voelen om zulke gevoelens te ...
Ik ben ook wel eens onzeker of ik het wel goed doe, maar ik volg Chiaravanderlinden op Instagram en ze heeft ook een cursus. Echt heel helpend! Negeren zou ik persoonlijk niet doen, je kindje vraagt om iets. Of dat nou troost, co-regulatie, aandacht of wat dan ook is. Ik zou er zijn ! Ook al is het soms frustrerend 🙈

2 jaar geleden

Herkenbaar in ieder geval!

2 jaar geleden

Hier ook hoor! Hoort denk ik bij de sprong!

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik denk dat het ook komt omdat ze zich niet echt op een andere manier kunnen uiten.

2 jaar geleden

Ik ben speciaal even in het topic gaan kijken of iemand een dergelijk topic had gestart. Hier ook zo'n dame, ik ben helemaal wanhopig onderhand! 's Nachts ieder uur, max 2 uur wakker en overdag huuuuuilen. Ik heb geen seconde de tijd om even te ademen lijkt het 🙈

2 jaar geleden

Hmmm... vandaag ook van dat 😳

2 jaar geleden

Oh zo blij om dit te lezen. Ik vroeg me echt af of ik iets verkeerds deed .. ik geef er tot nu toe wel aandacht aan in die zin dat ik er voor haar ben en probeer altijd rustig te blijven. Soms hoor ik van anderen dat ik m'n kind dan verwen ... zo lastig waar je goed aan doet

2 jaar geleden

Reactie op H26

Oh zo blij om dit te lezen. Ik vroeg me echt af of ik iets verkeerds deed . ...
Nou, wat een vreselijk verwend kreng van jou, met zo'n moeder die haar altijd steunt! Haha, mensen moeten echt hun mond houden 😁

2 jaar geleden

Wanneer is deze fase voorbij?🫠 iemand al positieve verhalen te melden? Hier sinds een week nu ook huilen en boos om alles. Ik snap dat er veel in dat koppie om gaat en dat ze veel leren maar pffff wat is het soms moeilijk om altijd maar geduld te hebben.

2 jaar geleden

Nou, wat een vreselijk verwend kreng van jou, met zo'n moeder die haar alti ...
Haha thanks. Je hebt gelijk🤣

2 jaar geleden

Reactie op KimRu

Wanneer is deze fase voorbij?🫠 iemand al positieve verhalen te melden? Hie ...
Omg echt. Zo vermoeiend. Pas een week maar t voelt als een eeuwigheid 🥲

2 jaar geleden

Reactie op KimRu

Wanneer is deze fase voorbij?🫠 iemand al positieve verhalen te melden? Hie ...
Nope, hier staat iemand te huilen omdat de gel voor doorkomende tandjes weer terug in het doosje ging na gebruik 🫠

2 jaar geleden

Pffff ik ben echt ZO klaar met dat gejank om alles. Ik denk dat hij het grootste deel van de dag huilt. En echt luchtalarm niveau. Om NIKS. Zitten we te eten, stopt hij tijdens het eten zn speen in. Haal ik hem eruit hup gaat ie weer en gewoon niet te troosten. Kan niet echt zeggen dat ik zin heb om vanmiddag op vakantie te gaan op deze manier🥲😫

2 jaar geleden

Pffff ik ben echt ZO klaar met dat gejank om alles. Ik denk dat hij het gro ...
Hier lijkt de storm weer gezakt sinds 2 dagen. Denk wel echt dat het hier even de piek was een week lang in sprong 9.🥴Je ziet dat ook echt een bliksem tekentje in de app, kwam hier wel overeen🤣

2 jaar geleden

Hier hebben we een piek te pakken. Ze is zo overstuur, maar niks wat we doen helpt Weet gewoon niet meer wat we kunnen doen

2 jaar geleden

Reactie op Suzifruus

Hier hebben we een piek te pakken. Ze is zo overstuur, maar niks wat we doe ...
heeft hier een week geduurd. Nu weer mijn vrolijke mannetje terug❤