14 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb soms echt erge jeuk aan me buik dus smeer het dan erop, waar die jeuk vandaan komt weet ik niet maar het helpt wel

4 jaar geleden

Ik ben al sinds ik de positieve test had aan het smeren. 'Sochtends en 'S avonds. Gebruik zelf de weleda zwangerschapsolie, maar wil graag overstappen op een creme als de olie op is. Vind de olie toch wat plakkerig. Het smeren zal wss geen effect hebben op straie ofzo, maar wel op het trekkerige gevoel van de huid en het is een mooi contactmomentje met de kleine alvast.

4 jaar geleden

Ik gebruik olie en creme van Naïf, heel fijn! Trekt snel in en ruikt heel lekker zacht.

4 jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Ik gebruik olie en creme van Naïf, heel fijn! Trekt snel in en ruikt heel l ...
Die heb ik ook. Echt heel fijn! 🥰

4 jaar geleden

Ik ben even benieuwd waarom jullie al smeren? Ik heb al wat heerlijke producten van Naïf gekregen, maar dacht dat ik dat pas later in de zwangerschap moet gaan smeren (ben nu 10 weken met nog een klein buikje). Zijn er voordelen aan vroeg beginnen met smeren? Zo ja, dan weet ik wat me te doen staat 😄

4 jaar geleden

Vooral soepel houden van je huid, als je nu opeens gaat groeien is het al lekker goed gehydrateerd en iets minder kans op straies. Hier vorige zwangerschap bio ook gebruikt en goed bevallen

4 jaar geleden

Ik smeer al een jaar bio oil op mijn borsten omdat ik daar sowieso al veel striemen had.. en zal er nu niet op verbeteren volgens mij… vind niet perse dat het tot nu toe heeft gewerkt, desondanks blijf ik toch smeren… je weet maar nooit denk ik dan. 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Ik heb 2,5 jaar geleden flink onderzoek gedaan naar dit soort oliën en het effect van de chemicaliën op de buikhuid voor als je zwanger bent. Hieruit kwam dat bio oil veilig / het meest veilig was. Dus bio oil voor mij. Niet goedkoop, maar heb dan ook nul straie na de vorige zwangerschap. De vraag blijft natuurlijk of dat daardoor komt of niet 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Om striae voorkomen moet je het niet doen want dat is iets genetisch bepaald maar sommige vrouwen vinden het prettig om zo hun buik in te smeren naar mate dat het groeit en goed te hydrateren, is een persoonlijke keuze

4 jaar geleden

Voor diegene die naif gebruiken, die zijn nu 1+1 gratis bij Etos! 😊

4 jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Ik gebruik olie en creme van Naïf, heel fijn! Trekt snel in en ruikt heel l ...
Ik gebruik ook de olie en crème van Naïef, superfijn!

4 jaar geleden

Reactie op sophieeeee

Ik gebruik ook de olie en crème van Naïef, superfijn!
Ja he! Ruikt ook zo lekker! 😊

4 jaar geleden

Ik zweer bij die van Weleda. Die heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gebruikt en 0 striemen! Let wel op dat je ook genoeg water drinkt. Een droge huid scheurt sneller dan een gehydrateerde huid. Hoe voor de hand dat ook ligt, velen vergeten genoeg water te drinken!

4 jaar geleden

Ik smeer al zeker een jaar bio oil omdat ik sowieso al veel striemen heb op mijn borsten. Ik zie niet perse verbetering maar ik denk dan baadt het niet dan schaadt het niet.🤷‍♀️