5 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb 2x een blaasontsteking gehad nu in de zwangerschap met precies de zelfde klachten als jij. Bij mij deed het alleen niet pijn als de baby schopte. Zeurende menstruatiepijn had ik, daarom liet ik het checken en 2 keer raak. In de zwangerschap hoef je geen typische klachten als branderigheid, vaak kleine beetjes plassen etc te hebben!
Het is goed om het te checken want een onbehandelde blaasontsteking waar je lang mee rond blijf lopen kan je baarmoeder prikkelen en weeën opwekken.
Ik ben nu preventief D-mannose van Vitakruid gaan slikken en laat nu om de zoveel weken even mijn urine checken op kweek. De vorige keer kwam uit de test met de dipstick niks, maar na een 24uurs kweek bij de HA bleek er toch een ontsteking te zitten. Vandaag de uitslag na de kuur gekregen vanuit het ziekenhuis dat alles weer schoon is.

3 jaar geleden
Ik heb hetzelfde voor gehad. Blaasontsteking en antibiotica voor gekregen. De enige symptomen waren zeurende pijn in mijn onderbuik en veel plassen, terwijl ik ooit voor de zwangerschap een blaasontsteking heb gehad en echt brandende pijn had bij het plassen. Dat heb ik nu dus niet. Een week na de antibiotica had ik weer hetzelfde incl. koorts e.d. Toen bleek ik opnieuw een blaasontsteking te hebben die al was doorgetrokken naar mijn nieren.