18 Reacties

3 jaar geleden

Ik zie geen foto😊

3 jaar geleden

Geen blaasontsteking? Kan heel gevaarlijk zijn heeft mijn eerste dochter gehad

3 jaar geleden

Bij twijfel zou ik even langs de ha gaan

3 jaar geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Ik zie geen foto😊
Nu wel?

3 jaar geleden

Reactie op claire elise

Geen blaasontsteking? Kan heel gevaarlijk zijn heeft mijn eerste dochter ge ...
Ze gedraagt zich vrolijk en blij dus ik ga er niet van uit… geen koorts ook

3 jaar geleden

Lijkt me niet perse bloed, misschien wel uraten? Vind haar urine er wat geconcentreerd uitzien. Al een volgende luier gehad? Hoe was deze?

3 jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Lijkt me niet perse bloed, misschien wel uraten? Vind haar urine er wat gec ...
Wat plas en een beetje poep, niks bijzonders. Haar urine ziet er vaak wel zo uit! Niet goed?🙄😱

3 jaar geleden

Welke luiers gebruik je?

3 jaar geleden

Mijn dochter had na haar geboorte een pseudo menstruatie en dat bloed zag er ook echt heel helder uit. Ik vind dit ook niet direct lijken op bloed.

3 jaar geleden

Welke luiers gebruik je?
Ik had namelijk met pampers dat het urine heel snel verkleurde als ik niet optijd der luier verschoonde.. (en ik vind pampers MEGA erg stinken).. nu hebben we de woezel en pip van de Etos en daar 0 problemen mee

3 jaar geleden

Reactie op lisajh95

Wat plas en een beetje poep, niks bijzonders. Haar urine ziet er vaak wel z ...
Nouja, misschien ligt de kleur aan de luiers?

3 jaar geleden

Lijkt mij ook meer op uraten. Met deze warmte ook niet zo raar. Ze zal vast ook wel zweten met dit weer, dus vocht verliezen, hierdoor kan de urine wat geconcentreerder worden.

3 jaar geleden

Uraten idd, had onze zoon ook de eerste dagen na de geboorte. Wil zeggen dat ze wat weinig vocht binnen krijgen zeo de vroedvrouw. Drinkt ze voldoende?

3 jaar geleden

Ik heb haar zojuist maar een extra afgekolfd flesje gegeven. Gisteren na haar vaccinatie was ze niet lekker en heeft ze vooral veel geslapen en inderdaad niet zoveel gedronken. Vandaag hopelijk genoeg ingehaald, dan checken we morgen de luiers nog goed. Bedankt voor jullie reacties! 🥰

3 jaar geleden

Welke luiers gebruik je?
Die van Zwitsal! Heb nooit zo gelet op “verse” urine of oudere. Zal morgenochtend bij de ochtend luier eens goed kijken

3 jaar geleden

Ons zoontje had dit toevallig ook vandaag na een zweet/huildagje gister. Moeder van een vriendin van me is kinderarts en even bij haar nagevraagd en zijn inderdaad uraten :) niks ernstigs maar wel even voor zorgen dat ze wat meer drinkt.

3 jaar geleden

Reactie op leochris

Ons zoontje had dit toevallig ook vandaag na een zweet/huildagje gister. Mo ...
Neemt ook weer wat zorgen weg. Thanks!

3 jaar geleden

Dit had mijn zoontje ook toen hij te weinig dronk in de eerste week. Is denk ik dus geen bloed…