10 Reacties

2 jaar geleden
Wij hebben de bolderkar van Active Outdoor een paar jaar geleden gekocht zodat onze oudste 2 er in konden. Je kunt hem makkelijk opvouwen en er zit een dakje bij en gordels er in zodat ze er niet uit kunnen klimmen. Ze hebben er echt veel in gezeten.
Nu gebruiken we hem even niet omdat de oudsten er niet meer met zijn tweeën in passen en de jongste twee zijn nog te klein. Maar als die groter zijn gaan die ook weer in de bolderkar.
Maar ik weet niet of dezen nog te krijgen zijn.

2 jaar geleden
Wij hebben net de Veer cruiser bolderkar aangeschaft. Zitten standaard zitjes in met een tafeltje en je kan echt 100 accessoires erbij kopen.
Je kunt hem heel plat inklappen en de wielen er af klikken en dan neemt ie heel weinig ruimte in.

2 jaar geleden
Wij hebben afgelopen jaar een bolderkar gekocht voor op de camping, als je gaat zwemmen, dan heb je niet alle tassen in je hand, de kinderen gingen er ook in en bleven redelijk zitten 1 van 2 jaar 1 van 1 jaar.
Voor thuis hebben we hem nooit gebruikt.
Wel hadden we er 1 genomen met een laad gewicht van 100 kg

2 jaar geleden
Reactie op AVL92
Deze is wel aan de prijs, vind jij dit het kwalitatief waard?
Ja, hij is idd prijzig!
Wij hebben vanaf volgende zomer een strandhuisje dus moesten er een hebben die goed door (zacht)zand kan rijden, lang mee gaat, waar veel spullen in kunnen + ons zoontje goed in kan zitten. Deze voldoet aan al mijn eisen🤣. Hij is mega stevig en echt van hele goeie kwaliteit. Zoontje vindt het leuk om erin te zitten met een knabbeltje en speeltje op het tafeltje en tis fijn dat hij vast zit met riempjes. Hebben ook de zonnekap erbij gekocht wat ook top is. Mijn schoonouders hebben zo’n opvouwbare van stof, die vond ik altijd beetje gammel (voor strand dan) en daar klom onze zoon steeds meteen uit. Maar als je niet van plan bent het heel vaak te gebruiken weet ik niet of het de investering waard is.
Wij hebben hem trouwens wel eerst een keer getest in een winkel voordat we hem gekocht hebben.
Zo dat was mijn mega uitgebreide review😂🤪

2 jaar geleden
Wij hebben deze afgelopen vakantie gebruikt voor op de camping. Onze zoon vond het fantastisch en we hebben heel wat rondjes gelopen. Onze zoon ging wel vaak staan, maar hield zich goed beet.
https://www.bol.com/nl/nl/p/bolderkar-bolderwagen-kleur-groen-opvouwbaar-xl-inhoud-inclusief-veiligheidsriemen-tot-100-kg-draagvermogen-handige-opbergvakken-water-en-vuilafstotend-gemonteerd-in-verpakking-merk-rockerz-outdoor/9300000139144649/?s2a=

2 jaar geleden
Wij hebben de fuxtec c800. Je hebt de fuxtec nog luxer, maar ook minder luxe. Deze zit er tussenin. Het is fijn dat je hem kan duwen en trekken, dat geeft wat comfort. Marktplaats staat vol met dit merk, dus ik hoop hem ook weer kwijt te raken wanneer ie overbodig is. We waren er laatst mee naar de dierentuin en ineens spotte ik iedereen met dit ding, haha. Hij klapt heel snel en klein in. We gebruiken de kinderwagen daardoor minder.