9 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring, maar hier doen ze het ook niet. Mijn artiste wilde mij pas na een half jaar tattooeren. Dus ik moet nog even wachten tot januari

3 jaar geleden

Ik las pas ergens dat het niet zozeer om de borstvoeding zelf gaat, maar meer om het feit dat je tattoo minder mooi heelt en blijft. Weet niet waarom, maar is het risico misschien niet waard?

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap wordt piercings zetten ook afgeraden ivm hormonen/genezing. Ik denk dat dat hetzelfde is met tattoo's. Die hormoontjes gieren nog steeds door je lijf ;) zeker bij borstvoeding

3 jaar geleden

Ik heb dat aan mijn gynaecoloog en dokter gevraagd en zij zag geen enkel probleem!

3 jaar geleden

Het is volgens mij niet schadelijk. Het is alleen mocht er een infectie komen dan kan het ook in het bloed komen en dus ook in de borstvoeding. Daarom wordt het afgeraden. Want inkt deeltjes zijn te groot om doorgeven te worden via de melk

3 jaar geleden

Bij twijfel niet doen zou ik zeggen! Die tattoo zit er nog de rest van je leven, kan best een paar weken/maanden/jaren later toch? ☺️

3 jaar geleden

Mijn tattoo artiest, kende dat niet ik meende ook dat ik geen tattoo mocht tijdens borstvoeding. Hij stuurde me de volgende link. https://www.borstvoeding.com/aanverwant/tattoo/ Ondertussen heb ik al ruim 1,5 maand een tattoo. Ik had de afspraak toen de kleine meid 3 weken oud was ongeveer. En toen gaf ik combi borstvoeding en Kunstvoeding. (Nog meer borstvoeding dan kunst ze kreeg kunst op de momenten dat ik er niet was of dat we even weg waren). Maar het zou moeten kunnen.. Het verander niet je borstvoeding of je productie. Hopelijk heb je wat aan m’n link! Onze kleine is geboren op 25-05-22. En 14-06-22 heb ik de tattoo laten zetten. Ongeveer 3 uurtje voor gezeten incl pauzes.

3 jaar geleden

Mijn tattoo artiest, kende dat niet ik meende ook dat ik geen tattoo mocht tijdens borstvoeding. Hij stuurde me de volgende link. https://www.borstvoeding.com/aanverwant/tattoo/ Ondertussen heb ik al ruim 1,5 maand een tattoo. Ik had de afspraak toen de kleine meid 3 weken oud was ongeveer. En toen gaf ik combi borstvoeding en Kunstvoeding. (Nog meer borstvoeding dan kunst ze kreeg kunst op de momenten dat ik er niet was of dat we even weg waren). Maar het zou moeten kunnen.. Het verander niet je borstvoeding of je productie. Hopelijk heb je wat aan m’n link! Onze kleine is geboren op 25-05-22. En 14-06-22 heb ik de tattoo laten zetten. Ongeveer 3 uurtje voor gezeten incl pauzes.

3 jaar geleden

Ik moet ook nog even wachten! Volgens mij ook iets met infectiegevaar ofzo..