9 Reacties

3 jaar geleden
Hoihoi,
Je kan idd op kamer temperatuur de melk geven. Dus tijdig uit de koelkast halen.
Maar je kan het ook wat warmer geven.
ik deed de fles in warm water zetten en dan regelmatig even voelen ma met 5 minuten was die vaak warm genoeg. Om hem te geven. (Ligt aan hoeveel ml warm je moet maken! Maar dat is even voor je eigen gevoel zoeken. (Wel speen van de fles afhouden bij het warm maken via deze manier)
Zelf hebben we de flessenwarmer van advent gehad nou daar deed ik er een half uur mee over voordat de fles warm was.dus die ging ook vrij snel de deur weer uit. Dan ma water koken en in een bakje doen en de fles erin opwarmen. Ging stukke sneller.
Dus ervaring van de babymoov weet ik niet ik heb wel
Een babymoov maar daar maak ik de hapjes mee in.
Indicatie kan je doen doormiddel van de speen er op draaien en dan op je pols druppelen. Is te warm dan moet je even wachten met geven. Is te koud moet nog wat langer staan. En is precies goed dan voel je dat echt wel.
Hopelijk heb je er wat aan!
Enne vragen stellen is niet dom hea!!juist goed!

3 jaar geleden
Ik heb waterkoker die water op verschillende temperatuur kan koken. Ik kook mijn water tot 50 graden. Verder doe ik moedermelk in een fles en die laat ik even in water staan. Af en toe beetje ronddraaien. Ik test melk temperatuur door middel van een druppel op de binnenkant van mijn pols. Ik heb weleens ook gewoon kamertemperatuur moedermelk gegeven aan mijn baby, hij drinkt ook gewoon heeft geen kramp ofzo van gekregen.

3 jaar geleden
Als ik het afkolf om snel weer te geven laat ik het op het aanrecht staan, dus dat zal zo kamertemperatuur zijn.
Voor opwarmen kan idd au bain marie (maar de flessenwarmer zal ook goed werken), beetje water in de waterkoker en dan het flesje in het schaaltje met het warme water. Temperatuur kun je checken door een druppel op je pols te doen, als dat niet heel warm of koud voelt is de temperatuur goed.

3 jaar geleden
Ik probeer het zoveel mogelijk op kamertemperatuur te geven. Scheelt zoveel gedoe als je de deur uitgaat wanneer ze dit accepteren. Anders au bain marie en af en toe een beetje zwenken en voelen.

3 jaar geleden
Als ik de fles (kolf) uit de koelkast haal doe ik au bain Marie, ligt max een minuut of 2 erin en dan doe ik een druppeltje op mijn hand en voel ik of t normale temp is, net zoals een blikje cola die niet in de koelkast heeft gelegen bijvoorbeeld. Zoals eerder genoemd, dat scheelt echt veel gedoe en dan hoef je buiten niet te denken aan opwarmen.