14 Reacties

4 jaar geleden

Ik denk dat bruin bloed verlies niet heel ernstig is. Ik kom echt net terug van de VK omdat ik een klein beetje licht roze bloed verlies had en zij vertelde me dat af en toe bruin en roze bloed verlies niet erg is. Ik zag gewoon een mooi kloppend hartje op de echo 🥰 dus geen zorgen!

4 jaar geleden

Heey, Ik had hier ook last van en maakte me zorgen. Maar had op de echo een mooi kloppend hartje en ve vk zei dat het normaal is en niet iets om bang voor te zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Baby72728

Ik denk dat bruin bloed verlies niet heel ernstig is. Ik kom echt net terug ...
Ooh, oké, dat stelt me alvast gerust. Dankjewel !

4 jaar geleden

Reactie op esmaa

Heey, Ik had hier ook last van en maakte me zorgen. Maar had op de echo een ...
Dank je!

4 jaar geleden

Ik heb ook gelezen dat dit heel normaal is, je hoeft je daar geen zorgen over te maken. Je kan ook altijd je vk bellen als je er niet gerust op bent :)

4 jaar geleden

Vanmiddag had ik ook bruin verlies. Ik heb niets gedaan wat ertoe heeft kunnen leiden. Ik heb het ook gehad in week vijf en in week zes nadat ik seks had. Gelukkig is mijn schoonzusje verloskundige en heeft zojuist weer een echo gemaakt, nog steeds een frummel met kloppend hartje. 🙏🏻

4 jaar geleden

Wat ik ermee wil zeggen, het kan dus echt zijn dat je een gevoelige baarmoedermond hebt en dat je sneller bloedt dan anderen. Komt vast goed! 🍀

4 jaar geleden

Heb net 4 dagen roos en bruinverlies gehad. Dit was al de 3de keer. Maandag dan ook meteen echo laten maken, alles bleek in orde te zijn. Zijn wss bloedvatjes die knappen…

4 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Heb net 4 dagen roos en bruinverlies gehad. Dit was al de 3de keer. Maandag ...
Heb het eigelijk elke keer nadat ik me druk maak, of nu na dat ik een hele zware zak heb moeten dragen maandag naar het werk. Ik dacht toen al wedden dat het weer prijs is en ja hoor. Na 4 dagen is het gestopt. Maakte me ook zorgen maar kijk… ik heb toch sinds gisteren ook bandenpijn en maandag had ik een goede echo dus ik denk dat alles gewoon ok is en dat je je daarin niet teveel zorgen moet maken!

4 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Heb het eigelijk elke keer nadat ik me druk maak, of nu na dat ik een hele ...
Ja ik heb het eigenlijk net weer gehad... Ook toen ik me druk maakte. Maar nu lijken er hele kleine brokjes bij te zijn.. Maak me terug zorgen nu 😭

4 jaar geleden

Reactie op Lola_voila

Ja ik heb het eigenlijk net weer gehad... Ook toen ik me druk maakte. Maar ...
Hoe ver ben je al? Kan je niet bellen voor ff een echo te nemen? Ik kan dag en nacht terecht als er echt iets is, ze kijken meteen.

4 jaar geleden

Helaas, klopt het hartje niet meer. Het is gestopt na 8 weken en had 10 weken moeten zijn. Dus voor mij was bruinverlies wel een slecht teken.. En misschien heeft het orgasme er net voor gezorgd dat er sneller bloed uit kwam.

4 jaar geleden

Reactie op Lola_voila

Helaas, klopt het hartje niet meer. Het is gestopt na 8 weken en had 10 wek ...
Wat ontzettend verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte met het verwerken hiervan ❤

4 jaar geleden

Reactie op Lola_voila

Helaas, klopt het hartje niet meer. Het is gestopt na 8 weken en had 10 wek ...
Veel sterkte 😢