36 Reacties

2 jaar geleden

Lego duplo Wobbel Klimspeelgoed Alvast een peuterdekbed en kussen Leertoren

2 jaar geleden

Goede vraag, ik volg even mee. Zit zelf te denken aan leertoren, keukentje, klimspeelgoed (maar wat voor iets precies weet ik ook nog niet)

2 jaar geleden

Reactie op Momu

Goede vraag, ik volg even mee. Zit zelf te denken aan leertoren, keukentje, ...
wij hebben een pikler driehoek sinds hij 8 maanden is en dat is nog steeds een grote hit ;)

2 jaar geleden

Ik heb zelf Connetix gekocht voor Sinterklaas en kerst en waarschijnlijk halen we ook nog een leertoren. Op het lijstje staat nu bijvoorbeeld: tafeltje met stoeltje, boekjes, keukenspulletjes, Gonge stapstenen en Grapat nins. Zal er nog wat duplo en connetix op zetten denk ik

2 jaar geleden

Wij geven voor Sinterklaas een keukentje en voor kerst een leertoren. Verder nog setje connetix en Toet Toet auto’s. Duplo is ook een groot succes hier!

2 jaar geleden

Ik zag deze weegschaal vandaag in de Intertoys staan, die leek mij leuk voor het verlanglijstje 😁🥰 Voor een groter budget een leertoren. Schattige regenlaarsjes 🥺 En verder volg ik even mee!

2 jaar geleden

Reactie op Chaoot

Ik zag deze weegschaal vandaag in de Intertoys staan, die leek mij leuk voo ...
Wij hebben vd week een leertoren samengesteld uit twee IKEA krukjes! 37€ in totaal, leuk kleurtje geverfd en doet helemaal wat ie moet doen. Even “IKEA leertoren” googlen😁

2 jaar geleden

Reactie op leochris

Wij hebben vd week een leertoren samengesteld uit twee IKEA krukjes! 37€ in ...
Wat een goede tip, thanks! 😁👍

2 jaar geleden

Leuk topic om te volgen :) Ik overweeg nu serieus: - leertoren die ook als tafel kan - (lappen)pop in (reis)wiegje, ik ben opnieuw zwanger dus lijkt me leuk als ik haar daarmee mss ook op wat dingen kan voorbereiden Ik twijfel nog over wat andere dingen en dat is vooral afhankelijk van waar ze interesse in gaat tonen. Voor rollenspel: - houten dieren, wss van holztiger want betaalbaarder dan ostheimer - poppenhuis spullen Voor bouwen: - grimms grote piramide, al hebben we al wat andere blokkensetten in huis - grimms regenboog en halve ronde platen, mss tweedehands En verder lijkt me dit toch ook nog wel heel leuk, maar ik weet het nog niet zo goed. - stapelstein, tenminste 3 - grapat lo of la setje - connectix, ik denk beter nog een jaartje wachten Niet alles tegelijk overigens. Ik moet nog gaan kiezen. En veel dingen kunnen makkelijk ook nog later.

2 jaar geleden

wij hebben een pikler driehoek sinds hij 8 maanden is en dat is nog steeds ...
Maar vallen ze er dan niet constant af? En moet je er dan niet constant bijblijven? Dat vraag ik me af.

2 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Maar vallen ze er dan niet constant af? En moet je er dan niet constant bij ...
Nee ik merk juist dat hij hierdoor veel voorzichtiger om gaat met hoogtes en klimmen. En hij begint er nu overheen te klimmen zeg maar en roept dan heel duidelijk om hulp boven aan. Dan is het handje vast houden en vervolgens gaat hij verder. Ik ben niet op een andere verdieping ofzo als hij er mee aan het spelen is, maar ik zit gerust op de bank terwijl hij klimt. En tegenwoordig (nu ik er ook veel vertrouwen in heb) sta ik ook wel eens te koken terwijl de kleine man klimt. Ik heb er niets onder liggen, maar een vriendin van mij heeft die foamtegels van de babytijd er standaard onder liggen

2 jaar geleden

Hier staat op t lijstje, maar ben nog bezig met aanvullen en kiezen haha: Stapelstein Houten speeltafel Keukentje Kinetisch zand met vormpjes en speelbak

2 jaar geleden

Nee ik merk juist dat hij hierdoor veel voorzichtiger om gaat met hoogtes e ...
Dat klinkt wel als een aanrader dan. Onze dochter houdt ook van klimmen, net als de oudste. Bedankt voor t delen van je ervaring!

2 jaar geleden

Wij geven een keukentje en wat spullen voor erin en erom. Ze heeft nog niet eens alle verjaardagscadeaus gekregen / in gebruik dus ze heeft genoeg. Krijgt daar af en toe wat van, zodat ze weer wat nieuws heeft.

2 jaar geleden

Stapelstein wordt hier niet naar omgekeken, zonde 🫠🫠

2 jaar geleden

Reactie op Myrthe<3

Stapelstein wordt hier niet naar omgekeken, zonde 🫠🫠
Komt vast nog wel

2 jaar geleden

Leuke kooptip voor de december maand: Lidl heeft vanaf 1 november ontzettend veel houten speelgoed in de winkel, ook specifieke montessori items! (Staan in de folder van komende week, vanaf 24/10)

2 jaar geleden

Reactie op hilde32

Leuke kooptip voor de december maand: Lidl heeft vanaf 1 november ontzetten ...
Bedankt voor de tip! Heb meteen online in de sinterklaasfolder gekeken. Heel veel leuk speelgoed voor allebei mijn kinderen voor een zacht prijsje, zo blijft het nog leuk! Extra veel cadeautjes uitpakken haha.

2 jaar geleden

Ik gebruik gisteren al qat online gekocht in de aanbediening . Wat in de actie is, is al veel bijna van uit verkocht.

2 jaar geleden

Reactie op ABCDF

Ik gebruik gisteren al qat online gekocht in de aanbediening . Wat in de ac ...
Waar bedoel je?