36 Reacties
2 jaar geleden
Lego duplo
Wobbel
Klimspeelgoed
Alvast een peuterdekbed en kussen
Leertoren
2 jaar geleden
Reactie op Momu
Goede vraag, ik volg even mee. Zit zelf te denken aan leertoren, keukentje, ...
wij hebben een pikler driehoek sinds hij 8 maanden is en dat is nog steeds een grote hit ;)
2 jaar geleden
Leuk topic om te volgen :)
Ik overweeg nu serieus:
- leertoren die ook als tafel kan
- (lappen)pop in (reis)wiegje, ik ben opnieuw zwanger dus lijkt me leuk als ik haar daarmee mss ook op wat dingen kan voorbereiden
Ik twijfel nog over wat andere dingen en dat is vooral afhankelijk van waar ze interesse in gaat tonen.
Voor rollenspel:
- houten dieren, wss van holztiger want betaalbaarder dan ostheimer
- poppenhuis spullen
Voor bouwen:
- grimms grote piramide, al hebben we al wat andere blokkensetten in huis
- grimms regenboog en halve ronde platen, mss tweedehands
En verder lijkt me dit toch ook nog wel heel leuk, maar ik weet het nog niet zo goed.
- stapelstein, tenminste 3
- grapat lo of la setje
- connectix, ik denk beter nog een jaartje wachten
Niet alles tegelijk overigens. Ik moet nog gaan kiezen. En veel dingen kunnen makkelijk ook nog later.
2 jaar geleden
Reactie op Mom2be-27
Maar vallen ze er dan niet constant af? En moet je er dan niet constant bij ...
Nee ik merk juist dat hij hierdoor veel voorzichtiger om gaat met hoogtes en klimmen. En hij begint er nu overheen te klimmen zeg maar en roept dan heel duidelijk om hulp boven aan. Dan is het handje vast houden en vervolgens gaat hij verder. Ik ben niet op een andere verdieping ofzo als hij er mee aan het spelen is, maar ik zit gerust op de bank terwijl hij klimt. En tegenwoordig (nu ik er ook veel vertrouwen in heb) sta ik ook wel eens te koken terwijl de kleine man klimt.
Ik heb er niets onder liggen, maar een vriendin van mij heeft die foamtegels van de babytijd er standaard onder liggen
2 jaar geleden
Wij geven een keukentje en wat spullen voor erin en erom. Ze heeft nog niet eens alle verjaardagscadeaus gekregen / in gebruik dus ze heeft genoeg. Krijgt daar af en toe wat van, zodat ze weer wat nieuws heeft.
2 jaar geleden
Reactie op hilde32
Leuke kooptip voor de december maand: Lidl heeft vanaf 1 november ontzetten ...
Bedankt voor de tip! Heb meteen online in de sinterklaasfolder gekeken. Heel veel leuk speelgoed voor allebei mijn kinderen voor een zacht prijsje, zo blijft het nog leuk! Extra veel cadeautjes uitpakken haha.