11 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben helemaal verslaafd aan de geur van tea tree, de olie de crème het maakt niet uit ik moet er continue aan ruiken.. 😂 ook een lekker chemisch luchtje

4 jaar geleden

Ik zou dit toch eens laten weten aan je gynaecoloog want volgens mij is dat ook niet echt gezond hoor

4 jaar geleden

Ik heb dit met de wasverzachter van silan, kokosnoot….🙈

4 jaar geleden

Ik zou eens lezen op google mss dat je verslaving rap zal weg zijn.. is echt gevaarlijk voor de baby.. zowizo melden bij je gynaecoloog

4 jaar geleden

Klinkt niet helemaal ok🙈 en lijkt me niet ok voor de baby?

4 jaar geleden

Sproeivloeistof van de auto ruikt tijdens mijn zwangerschap zoveel beter 😅. Ik zou me nu wel beperken in het aantal keer dat je aan chloor gaat ruiken 🙈

4 jaar geleden

Ik weet niet of het bij mij de verslaving is aan de geur van chloor of het feit dat ik perse wil dat het naar chloor ruikt zodat het in me hoofd schoon ruikt 🤷🏼‍♀️ iets met nesteldrang

4 jaar geleden

Je mag niet schoonmaken met chloor in de zwangerschap ivm de dampen die schadelijk zijn voor je baby. Voorzichtig zijn dus!

4 jaar geleden

Ik ben verslaafd aan dettol, die geur is echt hemels

4 jaar geleden

Chloor is slecht voor je gezondheid en al helemaal in een zwangerschap. In de thuiszorg mag bijvoorbeeld niet schoon gemaakt worden met chloor. Dus zal toch echt je verslaving opzij zetten hoor...

4 jaar geleden

Ik ben verslaafd aan het nieuwigheid van de schoenen en spulle. Zoals t-shirts etc echt niet normaal 😅