Hebben jullie hier ook last van? Ik ben begin januari heel ziek geweest, toen een paar weken later covid gekregen (alleen wat snotterig geweest). Maar sindsdien ben ik chronisch verkouden. Verstopte neus en piepende/zagende ademhaling. Echt z贸 irritant, en ook voor mijn vriend want sindsdien schijn ik snachts te snurken (charming).
Ik vraag me af of dit nou komt doordat ik opgezette slijmvliezen etc heb door de zwangerschap, of dat het misschien nog een nasleep van ziek zijn is?
Sinds het begin van de zwangerschap ben ik structureel verkouden. Vermoed dat t inderdaad door de opgezette slijmvliezen komt (bij mij iig). Het af en toe snurken heb ik er ook bij hahaha
Ik had het ook. Je hebt een verminderde weerstand en het wisselende weer zal niet helpen. Ik zit door omstandigheden al een tijdje thuis en kan daardoor meer rust pakken. Dit heeft vrijwel direct tot verbetering van mijn gezondheid geleid.
Jep.. sinds ik ergens rond 8 weken zwanger ben een paar dagen niet verkouden geweest maar verder nonstop ook veel neusdruppels gebruikt.. tegen beter weten in maar met die stomme zout druppels helpt het niks dus gebruik toch de echte. Dan slaap ik tenminste goed en nu 23 weken zwanger en niks mis met mn kindje.
Ik heb het ook gehad, wekenlang dichte neus na verkoudheid, vooral 鈥榮 nachts. Was chronisch ontstoken slijmvlies. Toen fluticason neusspray gehad vd dokter en na 3 weken was het gelukkig weer goed.
Snurken hoort soms ook een beetje bij de zwangerschap door het opzwellen van je neusslijmvliezen. Ik had dit tijdens de zwangerschap van mijn dochter. Nu gelukkig niet 馃檴 Overdag had ik toen geen last van verkoudheidsklachten, dat het lijkt mij dat het bij jou dan een nasleep is van het ziek zijn