11 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij hielp een diffuser. De lucht was blijkbaar te droog door de verwarming constant!

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Heb continue snotneuzen na het niezen. En heb ook dat ik af en toe slijm ophoest. Volgens de huisarts is het een combi van beide.

4 jaar geleden

Sinds het begin van de zwangerschap ben ik structureel verkouden. Vermoed dat t inderdaad door de opgezette slijmvliezen komt (bij mij iig). Het af en toe snurken heb ik er ook bij hahaha

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ook idee dat ik constant verkouden ben. Hooikoorts seizoen begint nu ook weer.. dus maar weer pillen slikken en neusspray gebruiken馃ぇ

4 jaar geleden

Ik had het ook. Je hebt een verminderde weerstand en het wisselende weer zal niet helpen. Ik zit door omstandigheden al een tijdje thuis en kan daardoor meer rust pakken. Dit heeft vrijwel direct tot verbetering van mijn gezondheid geleid.

4 jaar geleden

Ja hier ook, heel vervelend! Soms ook het gevoel als ik eet of drink dat ik stik, omdat ik niet door mijn neus kan ademen 馃槄

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Al weken een verstopte neus. Schijnt ook een zwangerschapskwaal te zijn volgens de gyn.

4 jaar geleden

Ik heb ook een loop-snot-halfverstopte neus sinds ik zwanger ben. 脫f mn slijmvlies is echt superdroog, op het pijnlijke af.

4 jaar geleden

Jep.. sinds ik ergens rond 8 weken zwanger ben een paar dagen niet verkouden geweest maar verder nonstop ook veel neusdruppels gebruikt.. tegen beter weten in maar met die stomme zout druppels helpt het niks dus gebruik toch de echte. Dan slaap ik tenminste goed en nu 23 weken zwanger en niks mis met mn kindje.

4 jaar geleden

Ik heb het ook gehad, wekenlang dichte neus na verkoudheid, vooral 鈥榮 nachts. Was chronisch ontstoken slijmvlies. Toen fluticason neusspray gehad vd dokter en na 3 weken was het gelukkig weer goed.

4 jaar geleden

Snurken hoort soms ook een beetje bij de zwangerschap door het opzwellen van je neusslijmvliezen. Ik had dit tijdens de zwangerschap van mijn dochter. Nu gelukkig niet 馃檴 Overdag had ik toen geen last van verkoudheidsklachten, dat het lijkt mij dat het bij jou dan een nasleep is van het ziek zijn