12 Reacties

3 jaar geleden

Wat ik me ook nog afvraag: hoeveel doen jullie per keer? Tot een spuitje vol is of tot je denkt dat er niks meer uitkomt?

3 jaar geleden

Reactie op hilde32

Wat ik me ook nog afvraag: hoeveel doen jullie per keer? Tot een spuitje vo ...
Volgens mij is het advies max. 5 minuten per borst

3 jaar geleden

Spuitjes in een bakje of zakje in de vriezer. Ik heb er een paar van 2 ml en dan wat van5 ml en een paar van 10ml. Maar allemaal niet vol.

3 jaar geleden

Hoe vaak per dag doe je dit? Ik heb gisteravond voor het eerst handmatig gekolft, toen kwamen er wat druppels uit. Maar vanochtend helaas geen resultaat!

3 jaar geleden

Ik heb 2 ml spuitjes die ik probeer vol te krijgen. Ik kolf 5 min per borst. Advies is ook om het niet te lang te doen.

3 jaar geleden

Reactie op BlissfulMara

Hoe vaak per dag doe je dit? Ik heb gisteravond voor het eerst handmatig ge ...
Ik doe dit eens per dag in de ochtend. Sinds week 37 en nu met 38+4 voor het eerst echt resultaat. Ene dag is het beter dan de andere en dat vind ik volledig oké. Ik wil er geen druk onder ervaren

3 jaar geleden

Ik doe het 2 of 3x per dag. Wel minimaal 2x. Ik doe het van 24 u bij elkaar.

3 jaar geleden

Ik doe het sinds 38 weken 3x per dag 10 minuten per borst (handkolf) en vries het in met deze spuitjes. Gaat 5 ml in. Het verschilt per dag hoeveel ik eruit krijg en maak me er ook niet echt zorgen om. Onze zoon was best zwaar en groot bij de geboorte, dus moest hij bijgevoed worden helaas met kunstvoeding, omdat ik nog geen voorraad borstvoeding had. Daar heb ik nu van geleerd. 🙈 Dus elke ml die eruit komt is goud waard.

3 jaar geleden

Waar hebben jullie de spuitjes vandaan?

3 jaar geleden

Reactie op ellebelj

Waar hebben jullie de spuitjes vandaan?
De apotheek! 20 spuitjes met dopje kostte mij €2,00, heeel veel goedkoper dan online!

3 jaar geleden

Reactie op TFR

Volgens mij is het advies max. 5 minuten per borst
Mijn gynaecoloog gaf aan 2x daags 10 min. Mag met hand en elektrische kolf. Achteraf zo onwijs blij dat ik ben begonnen met prenataal kolven want na een super heftige bevalling kwam toch mijn melk direct op gang!