61 Reacties

4 jaar geleden

Nachthemd met voedingsknooojes van de Bonprix!

4 jaar geleden

Ik heb dit pyjamajurkje besteld. Casual Vlak Slaapkleed & Slaapshirt Geribd Voorpand met Knoopjes Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! https://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appsharejump?lan=nl&share_type=goods&site=iossheur&localcountry=eur&currency=EUR&id=2659395&url_from=GM7244906879393275904

4 jaar geleden

En deze ook, maar is denk ik te warm met lange mouwen vandaar dat ik waarschijnlijk voor die roze ga. Eenvoudig Tekst Slaapkleed & Slaapshirt Zak Contrasterende Zomen Voorpand met Knoopjes Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! https://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appsharejump?lan=nl&share_type=goods&site=iossheur&localcountry=eur&currency=EUR&id=2899769&url_from=GM7244907147530936320

4 jaar geleden

Dit setje voor na de bevalling. Fijn dat vestje knoopjes heeft en dan kan je aan/uit doen wanneer je het koud/warm hebt. Zijn allemaal ook katoenen stofjes, dus lekker ademend DAZY Casual Vlak Lounge sets Voorpand met Knoopjes Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! https://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appsharejump?lan=nl&share_type=goods&site=iossheur&localcountry=eur&currency=EUR&id=3151411&url_from=GM7244907302504812544

4 jaar geleden

Tijdens de bevalling waarschijnlijk niks, ik wil in bad bevallen! Voor na de bevalling heb ik deze gekocht bij Amazon. Vond 'm erg handig omdat alle knoopjes open kunnen. Handig voor huid op huid en borstvoeding!

4 jaar geleden

Ik heb ze van de Bonprix gehaald! Ze zijn heel fijn katoen en biologisch katoen. Ik zal even goed opletten naar de stoffen zoals viscose en polyester, denk dat je hier sws ook meer in gaat zweten. Persoonlijk vind ik katoen fijner luchtiger 🤭

4 jaar geleden

Het bevallingsjurkje!

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Helemaal niks 😉. Ik wil sws in bad bevallen en anders veel gebruik maken van de douche. Voor na de bevalling heb ik gewoon een nachthemd van de hema met knoopjes

4 jaar geleden

Bandeau en verder niets

4 jaar geleden

Ik begin denk ik met trainingsbroek hemdje en sport bh, en dat zal allemaal wel uitgaan

4 jaar geleden

Ik heb ‘het bevallingsjurkje’ gekocht. Maar zie het ter plekke wel, misschien wel helemaal niks

4 jaar geleden

Ik heb gewoon twee grote nachthemden van Hunkemöller besteld gehad zodat het losjes zit tijdens de bevalling. Ik geef geen borstvoeding dus heb geen knoopjes, voor huid op huid contact was het makkelijk geweest maar dat zal met deze grote hemden ook wel lukken.

4 jaar geleden

Ik heb deze van Zalando. Het wordt niet getoond op de foto maar de volledige bovenkant kan open geklikt worden. Ik ga wel nog vragen aan mijn schoonzus om de mouwen kort te maken.

4 jaar geleden

Reactie op goldilocks19

Het bevallingsjurkje!
Wat is dat dan?

4 jaar geleden

Alleen een (kort) hemdje🙈 De onderkant ligt toch bloot tijdens het bevallen😅 Ik ben na mijn vorige twee bevallingen vrijwel meteen gaan douchen en trok ik dan een oversized nachtjapon aan😊

4 jaar geleden

Wat is dat dan?
Dat is een merk en ze hebben daar verschillende jurkjes. Ik heb er 1 gekocht die ziekenhuisproof is, aangezien ik daar toch moet bevallen (en anders wilde ik daar ook eindigen hoor). Is ook voedingproof voor later 😊

4 jaar geleden

Ik had dat vorige keer niet te kiezen en eerlijk gezegd het kon me op dat moment zodanig weinig schelen, dat ik het absoluut niet meer weet 😂. Voor nadien had ik wel borstvoedingstshirtjes van de h&m, dat was enorm makkelijk.

4 jaar geleden

Reactie op Ticia

Ik had dat vorige keer niet te kiezen en eerlijk gezegd het kon me op dat m ...
Haha ja dit had ik ook…bij mijn eerste zwangerschap heb ik hier wel over na gedacht maar toen ik opeens met spoed moest worden ingeleid kon het me niks meer schelen. Ik weet nog wel dat ik het bloedheet had dus ik gok dat ik niet veel aan houd als deze bevalling eenmaal op gang komt.