11 Reacties
2 jaar geleden
Ik gebruik geen olie. Ik maak het haar nat met een plantenspuitje als ik een staartje ofzo wil maken..
Af en toe beetje zwitsal maar ben er niet zon fan van .. flesje moet op馃珷
2 jaar geleden
Reactie op Mamavanrachel
Ik gebruik geen olie. Ik maak het haar nat met een plantenspuitje als ik ee ...
Dat zwitsal spul hebben wij ook. Ook gekregen bij de jongste 2. Doe het af en toe bij de oudste dochter in het haar als ze vervelende knopen er in heeft.
Verder gebruik ik het niet. Het is wat je zegt, het moet op...
2 jaar geleden
Ik gebruik eigenlijk niks voor het krullende haar van mijn dochter. En ze heeft echt pijpenkrullen. Ik maak het elke ochtend nat en kam het uit met mijn handen en laat het opdrogen. Krijgt ze weer prachtige krulletjes van. Zo deed en doe ik het ook bij mijn zoon, met hetzelfde haar.
Waar gebruik je olie voor?
2 jaar geleden
Dit hangt erg af van het krultype van je kindje. Ik weet niet of je er een beetje in thuis bent wat betreft krullen verzorgen? Zelf hanteer ik de CG-methode. Afhankelijk van het haartype gebruik je dan producten zonder 'troep', zoals siliconen, alcohol etc. Uiteindelijk is dit het beste voor krulhaar. Olie is niet echt een vaak gebruikt product denk ik. Wellicht alleen gebruiken als je kindje haartype 3/4 heeft.
Onze dochter heeft haartype 3c/4a en daarvoor gebruik ik producten van As i am en shea.
Tot sinds kort enkel een leave in gebruikt, maar dat blijkt nu onvoldoende verzorgend nu het langer wordt.

2 jaar geleden
Reactie op Ballys
bedankt voor de uitleg Juran, mijn dochter heeft haartype 1. ik denk dat al ...
Geen dank! Dan zou ik er vooral ook niks in doen bij het haartype van je dochter en als het gewoon goed zit.馃檪 Krulhaar is vaak droger, dus dan is het wel nodig om een verzorgend product te gebruiken en te hydrateren.