5 Reacties

3 jaar geleden

Hee! Ik zelf ben zwanger geraakt tijdens het gebruik van de daysy. Ik gebruikte hem een half jaar en had een hele regelmatige cyclus maar de laatste keer was ik 3 dagen ongesteld ipv 4. En toen was ik zwanger.. waarschijnlijk heeft die het niet meegerekend. ik ga hem niet weer gebruiken.

3 jaar geleden

Er is ook de natural cycles methode met temperatuur meting. Hoorde ik wel goeie dingen over!

3 jaar geleden

Ik heb hem gebruikt om zwanger te raken. Dat ging goed 馃憤

3 jaar geleden

Ik heb hem ook en ben er heel blij mee! Ook ik ben er (bewust) zwanger mee geraakt. Ik vind het fijn om geen troep mee in mn lijf te stoppen en het is een kleine moeite om iedere ochtend even te meten voor je opstaat. Interessant ook om je cyclus te zien in de app. Ik ben fan!

3 jaar geleden

Ik gebruik hem sinds november 2020. Eerst om niet zwanger te raken, hormoonvrij te zijn en mijn cyclus te kunnen volgen, vervolgens om zwanger te raken en toen was het binnen 1 maand raak. Ik ben er erg tevreden over maar je moet er wel echt nauwkeurig mee omgaan. En je moet minimaal vier uur achter elkaar slapen voordat je de meting kan uitvoeren, dit is dus soms wel lastig met een kleine en denk ik wel een goede om rekening mee te voordat je hem gaat gebruiken.