11 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb even op moeten zoeken wat het is. Ben je nu zwanger en dit verloren? Of vraag je je af of dit ook kan betekenen of je zwanger bent?

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Ik heb even op moeten zoeken wat het is. Ben je nu zwanger en dit verloren? ...
Ik ben zwanger en hebt dit gister ochtend verloren..

4 jaar geleden

Reactie op xs002

Ik ben zwanger en hebt dit gister ochtend verloren..
Geen idee dan meis! Zolang je verder geen bloed verlies hebt en zeker weet dat het een decidual cast was. Jeetje, ben je niet heel erg geschrokken? Ik heb net een foto gezien van het weefsel dat vrouwen kunnen verliezen, ik zou echt schrikken.. zwanger of niet. Hoe ver ben je nu? Kun je niet naar de VK voor een echo?

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Geen idee dan meis! Zolang je verder geen bloed verlies hebt en zeker weet ...
Ik verlies nu wel wat bloed maar echt heeeel erg licht beetje gemengd met mijn afscheiding. Ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Nee helaas niet wel zou ik een inwendige echo kunnen krijgen alleen is dat bij de huisarts.

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Geen idee dan meis! Zolang je verder geen bloed verlies hebt en zeker weet ...
Ik weet idd wel 95% zeker dat dit een decidual cast kan zijn want heb het ook vergeleken met de fotos op google alhoewel schrok ik me echt een hoedje toen ik het zag.

4 jaar geleden

Reactie op xs002

Ik verlies nu wel wat bloed maar echt heeeel erg licht beetje gemengd met m ...
Huh, maar als je 12 weken bent kun je toch wel een echo krijgen? Of woon je in een ander land oid? Pfoeh, lijkt me heel spannend zo.. zeker omdat je ook wat bloed verliest. Kan me echt voorstellen dat je je kapot schrikt als je dit verliest in je zwangerschap. Normaal is je baarmoeder ook afgesloten met een slijmprop toch? Ik zou toch voor de zekerheid even met iemand contact op nemen hoor!

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Huh, maar als je 12 weken bent kun je toch wel een echo krijgen? Of woon je ...
Jaa maar ik heb wel prikpil genomen maand geleden en toen wist ik nog niet dat ik zwanger was. Weet niet of dit er mee te maken kan hebben.

4 jaar geleden

Reactie op xs002

Jaa maar ik heb wel prikpil genomen maand geleden en toen wist ik nog niet ...
Ik heb ook eens een decidual cast gehad! Bleek best wel zeldzaam tw zijn. Ik was toen 14 jaar en het kwam indd door onregelmatig pil gebruik. Het kan best zijn dat het door de prikpil komt in combi met de zwangerschapshormonen. Ik heb helaas geen ervaring met decidual cast tijdens de zwangerschap... Ik had het wel bij de vk aangegeven dat ik dit eens gehad heeft en of het invloed heeft op de zwangerschap. Dit heeft zij nagevraagd en dat heeft gelukkig geen invloed.

4 jaar geleden

Reactie op Paula1995

Ik heb ook eens een decidual cast gehad! Bleek best wel zeldzaam tw zijn. I ...
Ik moet trouwens wel zeggen dat het gepaard ging met ENORME pijn in mijn onderbuik. Ik kan het een beetje vergelijken met een minibevalling in een weeen storm. Heb jij hier ook last van gehad?

4 jaar geleden

Reactie op Paula1995

Ik moet trouwens wel zeggen dat het gepaard ging met ENORME pijn in mijn on ...
Ahh gelukkig heeft het geen invloed op de zwangerschap馃槱. Ik heb ook heel erg last gehad van onderbuik pijn alleen wat me verbaasde is dat het wel snel overging. Had jij dit ook?

4 jaar geleden

Reactie op xs002

Ahh gelukkig heeft het geen invloed op de zwangerschap馃槱. Ik heb ook heel e ...
Ik denk dat het een half uur tot een uur aan hielt.