7 Reacties

11 dagen geleden

Bij ons precies hetzelfde 😊 ik hoor van iedereen dat het een fase is en dat het vanzelf weer over gaat dus daar hopen wij dan maar op.

11 dagen geleden

Wij hebben dit ook een paar weken gehad. Sinds 2 weken is het afscheid bij de opvang weer als normaal. Het is nog wel steeds een papa's kindje maar dat nemen we maar voor lief 😊

10 dagen geleden

Mijn zoontje trekt al zeker een half jaar veel meer naar mij toe. Zolang hij weet dat ik in huis ben is het alleen maar “mama”. Papa mag zijn eten niet neerzetten, geen luier verschonen etc. Als ik op maar 2 stappen van hem vandaan doe, loopt hij achter me aan. Zelfs naar de wc. Als ik even naar boven loop staat ie onderaan de trap aan het hekje te trekken en roept hij mij. Zodra hij ziet dat ik weg ben mag papa gelukkig wel weer dingen met hem doen. Dit is zowel voor mij als voor mijn vriend best vervelend. Mijn vriend voelt zich natuurlijk af en toe afgewezen en ik zou het soms ook fijn vinden om me “vrij” in huis te kunnen bewegen. We hoopten ook dat het een fase zou zijn, maar vooralsnog weinig verandering. Iemand nog tips hiervoor? We weten dat het ook een goed tekent schijnt te zijn dat hij een voorkeur heeft, dus daar houden we ons maar aan vast!

9 dagen geleden

Reactie op Lien-85

Mijn zoontje trekt al zeker een half jaar veel meer naar mij toe. Zolang h ...
Hier precies hetzelfde, maar dan is dat al zeker dik een jaar zo... Wij denken wel dat het een fase is, maar dat het waarschijnlijk pas over is als ze een schoolkind is oid. Doodvermoeiend, wat verwoord je dat goed met dat "vrij in huis bewegen" daar snak ik ook wel naar haha. Wat meer ontopic: ik merk sinds een paar weken ook dat het op de opvang wat lastiger gaat. Eerst rende ze naar binnen en ging ze meteen spelen, maar nu wil ze dat ik haar optil en moet ze echt ineens even de kat uit de boom kijken. Een heel ander meisje ineens. Gelukkig kan ze met een paar minuutjes wel schakelen. Zal wel weer een soort nieuwe laag van bewustwording zijn die ze ineens ontwikkelen nu? Ik merk sowieso dat ze ineens weer veel meer meekrijgt, vooral haar geheugen is ineens indrukwekkend haha. Herken jij dat ook TO?

8 dagen geleden

Ahhh ze is de afgelopen dagen ook al wat meer met papa geweest en gaat alweer wat beter.

8 dagen geleden

Dankjewel voor het delen van jullie ervaringen!

7 dagen geleden

Hier sinds 2 weken ook veel moeilijker met brengen naar kdv en zoekt veel geborgenheid. Slapen gaat ook niet als voorheen. Hopelijk een fase🍀