Hi mama's,
Tijdens de zwangerschap zijn mijn oksels donker geworden. Nu ik inmiddels ben bevallen, zijn ze helaas nog steeds erg donker.
Heeft er iemand ervaring mee, eventueel met eerdere zwangerschappen? Is het toen weggetrokken, of blijven ze zo donker? 馃槄
Had ik ook. Ik gebruik de glycolic acid van the ordinary hiervoor en scrub het om de dag. Daarnaast gebruik ik terug mijn philips lumea ipv scheermesje en het is al heel goed weggetrokken.
Iets gelijkaardigs, ik heb een zwangerschapsstreep op mijn buik. Iemand een idee wanneer dat weg trekt?
Helpt IPL daar ook tegen?
Ga mijn toestel ook opnieuw beginnen gebruiken nu ik bevallen ben. Eindelijk weer minder scheren 馃
Ik heb dat ook tijdens de zwangerschap gehad! Na het scheren van mijn oksels leek het alsnog alsof er haar zat omdat mijn huid zo donker was 馃檲 Inmiddels 6 weken geleden bevallen en de huid onder mijn oksels ziet er weer normaal uit. De streep op mijn buik zit er nog wel
Hier een donkere buik, navel, schaam streek en zwangerschapsstreep, donkerder dan tijdens m鈥檔 zwangerschap maar het zo in het verloop van tijd weg moeten trekken..
Bij mijn oksels heb ik het niet, maar wel op mijn buik. Die loopt echt helemaal door naar onder en op mijn venusheuvel loopt ie breder uit, net alsof ik een landingsbaan heb. 馃槈