18 Reacties

3 jaar geleden

Ah! Dit merkte ik dus ook op van de week. Had de link naar m'n zwangerschap nog niet gemaakt. Haha.

3 jaar geleden

Ik had dit ook, bij mij is het al weer redelijk bijgetrokken moet ik zeggen.

3 jaar geleden

Ja dit heb ik ook, is nog niet echt weggetrokken.

3 jaar geleden

Had ik ook. Ik gebruik de glycolic acid van the ordinary hiervoor en scrub het om de dag. Daarnaast gebruik ik terug mijn philips lumea ipv scheermesje en het is al heel goed weggetrokken.

3 jaar geleden

Reactie op stepie89

Had ik ook. Ik gebruik de glycolic acid van the ordinary hiervoor en scrub ...
Oja en geen spuitdeo maar zo鈥檔 cremedeo van rexona

3 jaar geleden

Iets gelijkaardigs, ik heb een zwangerschapsstreep op mijn buik. Iemand een idee wanneer dat weg trekt? Helpt IPL daar ook tegen? Ga mijn toestel ook opnieuw beginnen gebruiken nu ik bevallen ben. Eindelijk weer minder scheren 馃

3 jaar geleden

Niet mn oksels, maar mn navel!! 馃槄

3 jaar geleden

Ja mijn oksels ook! Had het ook bij mn schaamstreek maar dat trekt wel redelijk weg, mn oksels niet helaas

3 jaar geleden

Reactie op Avdpee

Iets gelijkaardigs, ik heb een zwangerschapsstreep op mijn buik. Iemand een ...
IPL is voor donkere haren, die streep is pigment. Ik begreep dat die streep bij sommige wel weg trekt en bij anderen niet. Even afwachten dus!

3 jaar geleden

Dat duurt even voor het wegtrekt, ik had het met mn eerste zwangerschap

3 jaar geleden

Ik heb dat ook tijdens de zwangerschap gehad! Na het scheren van mijn oksels leek het alsnog alsof er haar zat omdat mijn huid zo donker was 馃檲 Inmiddels 6 weken geleden bevallen en de huid onder mijn oksels ziet er weer normaal uit. De streep op mijn buik zit er nog wel

3 jaar geleden

Ik heb dit ook. Was mij nog niet opgevallen, maar m'n vriend zag het. Ben nu 3w postpartum, en lekker aan het scrubben. Is al iets minder geworden

3 jaar geleden

Reactie op Gaia-Enola

IPL is voor donkere haren, die streep is pigment. Ik begreep dat die streep ...
Ik bedoel idd de haren ipl'en natuurlijk. Als die 'permanent' weg zijn dan lijkt de huid ook lichter dan wanneer er stoppels komen.

3 jaar geleden

Oksels niet, maar mijn zwangerschapsstreep is nu duidelijker dan tijdens de zwangerschap 馃槄

3 jaar geleden

Ja, mijn oksels, navel, oude littekens op m鈥檔 armen en streep op m鈥檔 buik zijn donker geworden. Trekt meestal binnen een jaar weg zei de verloskundige

3 jaar geleden

Hier een donkere buik, navel, schaam streek en zwangerschapsstreep, donkerder dan tijdens m鈥檔 zwangerschap maar het zo in het verloop van tijd weg moeten trekken..

3 jaar geleden

Bij mijn oksels heb ik het niet, maar wel op mijn buik. Die loopt echt helemaal door naar onder en op mijn venusheuvel loopt ie breder uit, net alsof ik een landingsbaan heb. 馃槈

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Fingers crossed dat het nog wegtrekt 馃馃槉