8 Reacties
vorige week
Nachtmerries? Bang voor het donker? Sinterklaas?
Wij hebben sowieso een slechte slaper... maar volgens mij is dit ook de fase waarin bepaalde angsten gaan ontstaan en dromen. Ons meisje is sowieso heel gevoelig en ik merk dat ze de laatste tijd ook prikkelbaar is. Ik denk dat Sinterklaas hier stiekem toch wel een rol in heeft.
vorige week
Reactie op Lisaapjes
Ja ik zat zelf inderdaad ook te denken aan nachtmerries en het blijft een p ...
Wij hebben wel een aantal dingen die iets lijken te helpen; een nachtlampje, een hemeltje/tentje boven haar bed en een fase hadden we met inslapen muziek of slaapverhaaltjes aan.
De afgelopen dagen toevallig een dikker dekbed gaan gebruiken en het lijkt alsof ze ineens ook iets beter slaapt... of het komt door de warmte (eigenlijk iets te warm denk ik) of door de druk van een dikker deken, weet ik nog niet. Maar ik zit dus wel aan een verzwaringsdeken te denken. Een aantal maanden terug had ze veel last van nachtangsten, maar die lijken gelukkig voorbij.
3 dagen geleden
Reactie op Lisaapjes
Helaas is het niet de sint... merk geen verschil sinds hij het land weer u ...
Hmm shit! Ik heb haar van het weekend in de middag weer even laten slapen. Samen naar bed. Zo moe, zoveel verdriet. Sliep met 2 min… (ging ook al half jaar niet meer naar bed ‘‘s middags) misschien dat dat wat werkt voor jullie.? Haalt ze in ieder geval wat slaap in .