8 Reacties

vorige week

Nog even aanvullend.. overdag gaat het prima met haar. Luistert meestal goed. Eet goed. Is vrolijk en speelt lekker.

vorige week

Nachtmerries? Bang voor het donker? Sinterklaas? Wij hebben sowieso een slechte slaper... maar volgens mij is dit ook de fase waarin bepaalde angsten gaan ontstaan en dromen. Ons meisje is sowieso heel gevoelig en ik merk dat ze de laatste tijd ook prikkelbaar is. Ik denk dat Sinterklaas hier stiekem toch wel een rol in heeft.

vorige week

Reactie op Violetsareblue

Nachtmerries? Bang voor het donker? Sinterklaas? Wij hebben sowieso een s ...
Ja ik zat zelf inderdaad ook te denken aan nachtmerries en het blijft een peuter... en die zoeken grenzen op.... Hebben jullie iets gevonden wat werkt?

vorige week

Reactie op Lisaapjes

Ja ik zat zelf inderdaad ook te denken aan nachtmerries en het blijft een p ...
Wij hebben wel een aantal dingen die iets lijken te helpen; een nachtlampje, een hemeltje/tentje boven haar bed en een fase hadden we met inslapen muziek of slaapverhaaltjes aan. De afgelopen dagen toevallig een dikker dekbed gaan gebruiken en het lijkt alsof ze ineens ook iets beter slaapt... of het komt door de warmte (eigenlijk iets te warm denk ik) of door de druk van een dikker deken, weet ik nog niet. Maar ik zit dus wel aan een verzwaringsdeken te denken. Een aantal maanden terug had ze veel last van nachtangsten, maar die lijken gelukkig voorbij.

vorige week

Zeker Sinterklaas! Hier precies hetzelfde! Gaat nu wat eerder naar bed.. geeft toch een uurtje extra . Verder uitzitten tot morgen ;-)

3 dagen geleden

Reactie op Camplies

Zeker Sinterklaas! Hier precies hetzelfde! Gaat nu wat eerder naar bed.. ge ...
Helaas is het niet de sint... merk geen verschil sinds hij het land weer uit is

3 dagen geleden

Reactie op Lisaapjes

Helaas is het niet de sint... merk geen verschil sinds hij het land weer u ...
Hmm shit! Ik heb haar van het weekend in de middag weer even laten slapen. Samen naar bed. Zo moe, zoveel verdriet. Sliep met 2 min… (ging ook al half jaar niet meer naar bed ‘‘s middags) misschien dat dat wat werkt voor jullie.? Haalt ze in ieder geval wat slaap in .

3 dagen geleden

Reactie op Camplies

Hmm shit! Ik heb haar van het weekend in de middag weer even laten slapen. ...
Misschien dit weekend goed om eens te doen inderdaad!