14 Reacties
11 maanden geleden
Wij hebben een loopfiets. Hele grote hit.
En we hebben een driewieler met trappers. Ook een hele grote hit.
Eigenlijk vullen ze elkaar mooi aan.
Onze loopfiets kan aangepast worden. Eerst hoefde ze geen evenwicht te behouden, nu wel, we hebben de wieltjes bij elkaar gezet.
Bij de driewieler leert ze het trappen. Zelf trappen is nog te zwaar. Dus we hebben een met een duwstang.
11 maanden geleden
Ik neig ook een beetje naar de loopfiets, wat voor merk hebben jullie dan?
Ik zoek iets wat niet te groot is maar ook niet al bijna te klein of te laag haha
11 maanden geleden
Wij hebben nu net een fiets met zijwieltjes gekocht voor onze meid en daar spurtte ze eigenlijk meteen mee weg. Kinderfietsen zijn er al vanaf 12 inch waarmee ze nog lekker veilig met hun beetjes op de grond kunnen komen. Ze heeft ook een skelter maar daarop trappen is eigenlijk veel lastiger omdat ze dat meer met kracht dan gewicht moeten doen.
11 maanden geleden
Reactie op sophie1998
Ik neig ook een beetje naar de loopfiets, wat voor merk hebben jullie dan?
...
Wij hebben deze, maar misschien is die te klein voor jouw kleine.
2-in-1 loopfiets wit oranje BTWIN | Decathlon https://search.app/p24psHCsYqhk8Gfa7
11 maanden geleden
Wij hebben een veloretti loopfiets. Staat nu eigenlijk al een jaartje op 2 wielen. Het evenwicht houden vond hij in het begin ook eng, maar we hebben toen een stok bevestigd waardoor wij hem mee overeind hielden zeg maar. Hij gaat nu express van bergjes afrennen en dan voeten omhoog. Voor zijn verjaardag krijgt hij dan dus ook een gewone fiets. Daar zullen we weer even een duwstang/stok bevestigen zodat hij leert dat trappen zorgt voor de balans en dan ook weer zsm afbouwen
11 maanden geleden
Wij hebben een veloretti loopfiets. Staat nu eigenlijk al een jaartje op 2 ...
Slim zeg, kan een normaal mens dat ook zelf of zijn jullie extreem handig? 馃槄
11 maanden geleden
Reactie op sophie1998
Slim zeg, kan een normaal mens dat ook zelf of zijn jullie extreem handig? ...
Dat moet een normaalmens ook wel kunnen hoor. Ductape kan veel hebben... En er zijn ook duwstangen die je met een enkel schroefje gewoon vast maakt
11 maanden geleden
Dat moet een normaalmens ook wel kunnen hoor. Ductape kan veel hebben... En ...
Kijk, goed om te weten! Thanks!
11 maanden geleden
Wij hebben een veloretti loopfiets. Staat nu eigenlijk al een jaartje op 2 ...
Deze hebben wij ook! Nu nog met 3 wielen maar wil als het mooier weer wordt gaan ombouwen naar 2 wielen. Onze zoon is nu ruim 2,5 jaar en was inmiddels de lage stand ontgroeid dus gisteren omhoog gezet. Hij gaat als een speer op zijn fietsje
11 maanden geleden
Trybike! Je kunt hem ombouwen naar een tweewieler wanneer je kindje er klaar voor is. Mijn oudste zoontje heeft de fiets ongeveer een jaar geleden gekocht en mijn man en ik zeggen nog regelmatig dat dit onze beste aanschaf ooit was qua buiten speelgoed.