10 Reacties
4 jaar geleden
Oh ik voel helemaal met je mee pfff. Ik ben 11+2 en ik heb al 2 weken precies hetzelfde. Ik draag van die polsbandjes die je voor wagenziek kunt krijgen en die helpen een klein beetje. Verder af en toe cola met naturel chips (lekker gezond ahum, maar goed 't helpt), en ik vermijd water zonder smaak. In de ochtend eet ik vaak een broodje gezond onderweg naar werk en dat werkt bij mij ook heel goed. Toevallig vandaag niet gedaan en ik voel me echt super beroerd..
Ik hoop dat je iets vind dat werkt!
4 jaar geleden
Gisteren naar de huisarts geweest om mijn urine te testen of ik aan het infuus moest. Gelukkig was dit nog niet het geval. Als het blijft moet ik vrijdag weer testen. Ik heb ook iets gekregen voor mijn maag. Hopelijk is het nog heel even afzien en zakt de misselijkheid!
4 jaar geleden
Vreselijk, had ik ook. Krijg je helemaal zere buikspieren van. Ik had van die reistabletjes gekregen, vitamine b12, gember, polsbandjes. Niets hielp jammer genoeg. Ik probeerde zo rustig mogelijk te blijven ademen, maar als je moet overgeven is dat best lastig haha. Tot 13 weken last gehad en het was ineens voorbij! Hopen het bij jou ook zo gaat.
4 jaar geleden
Heel herkenbaar.
Ik heb hetzelfde!
Ik drink gemberthee met honing. Dat lijkt te helpen.
4 jaar geleden
Ik heb hetzelfde... Iets eten voordat ik uit mijn bed ga helpt een klein beetje. En zo snel mogelijk iets eten als je opstaat!
4 jaar geleden
Ik ben er achter dat mijn probleem voornamelijk vanuit maagzuur komt. Alle dingen die ikzelf kan doen helpen eigenlijk niet echt meer voldoende. Rennies, op tijd eten, niet vet eten, veel vezels etc. Alles is zo ontzettend geïrriteerd van al het kokhalzen. Ik heb nu omeprazol gekregen om alles te neutraliseren. Daarnaast ben ik net begonnen met acupunctuur, baadt het niet dan schaadt het niet.