11 Reacties

vorig jaar

Hoi wij gaan al jaren jaarlijks naar Dubai. Hebben dochter van bijna 2 en zijn ook al twee x met haar geweest. Dubai is heel kindvriendelijk en ze hebben overal speeltuintjes en dingen voor kinderen. Ook kan je makkelijk je kindje ergens verschonen. Zijn ook veel waterparken en speelgelegenheden bij de stranden. Zou alleen wel de komende paar maanden vermijden want dan is het wel extreem warm.

vorig jaar

Reactie op Cilly2

Hoi wij gaan al jaren jaarlijks naar Dubai. Hebben dochter van bijna 2 en z ...
Thanks voor je reactie! We zitten te denken om in september te gaan. Heb je nog tips voor hotels? We zitten te denken aan riu all.

vorig jaar

Of moet je toch bij de walk zitten omdat je dan de deur uit gaat en alles is op loopafstand?

vorig jaar

Reactie op Bto

Thanks voor je reactie! We zitten te denken om in september te gaan. Heb je ...
riu zit beetje verder weg van alles. Is een nieuw gedeelte strand waar een aantal hotels zijn. Je zit wel echt wat verder weg van het centrum en alles. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet een heel erg gezellig stuk vind. Bij the walk zit je wel meer bij restaurantjes en vertier ‘s avonds. Het is daar wel erg druk. Hilton is daar wel mooi. Jumeirah is ook een gedeelte strand met hotels, je zit dan beetje in het midden en ook redelijk dicht bij dubai mall. Hier zitten wel een beetje de duurdere hotels. Maar vind ik persoonlijk het leukste stuk om te zitten. Moet wel zeggen wij hebben auto daar en rijden daar ook al een jaar of 10-15 echt veel rond dus kennen de buurt goed. Wij zitten zelf meestal in hotel aan de sjeik Zayed Road. Grootste weg die door Dubai loopt. Dit omdat ik er ook gedeeltelijk voor werk moet zijn meestal. Ook mooie hotels maar meer voor zakenlieden en denk voor jullie leuker ergens anders te zitten

vorig jaar

Wij gaan al jaren naar Dubai en vorig jaar voor het eerst met ons dochtertje van toen 1.5 jaar. Wij zaten bij mall of the emirates in de buurt (2 min lopen). Dit was een bewuste keuze, zodat we daar met het openbaar vervoer overal heen konden. Wij vinden het heel kindvriendelijk! Veilig, genoeg te doen voor de kids en allerlei voorzieningen.

vorig jaar

Dankjewel voor jullie reacties. We gaan toch nog eens goed kijken naar de hotels.Nog een vraag, is het een beetje te doen om in Dubai auto rijden? Anders zitten we ook te denken om gewoon zelf een auto te huren.

vorig jaar

Het is wel druk. En je moet goed opletten maar dat moet je natuurlijk overal. Ik vind het wel te doen. Wij huren altijd via sunnycars is alles inbegrepen en geen gedoe verder.

vorig jaar

Zo fijn jullie reacties. We gaan kiezen uit Hilton de palm of Riu all in. Keuze is dus ver weg met in de omgeving niks te doen en bij Hilton de palm ziet het er echt levendig uit. Alleen wel minder kind vriendelijk denk ik?

vorig jaar

Is het eten veel duurder? Uiteten en bijvoorbeeld de supermarkt?

vorig jaar

Reactie op Bto

Is het eten veel duurder? Uiteten en bijvoorbeeld de supermarkt?
Je kan het uiteraard zo duur maken als je wilt. Maar uiteten is best prijzig. En ook echt wel duurder geworden daar vinden wij. Supermarkten wel redelijke prijzen.