13 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg mee.

3 jaar geleden

ik heb de medela swing maxi en een geleende elvie. ik geef afgekolfde melk al 2maand met deze 2

3 jaar geleden

Ik heb geen tips en ervaringen. Ik heb een kolf aangeschaft, echter na de aanschaf bleek mijn borstvoeding niet goed opgang gekomen te zijn. Uiteindelijk overgestapt op kunstvoeding. Lang verhaal kort de kolf is nooit gebruikt en zit nog helemaal niet in de doos. Sterker nog de doos zit nog dicht. Je zou deze eventueel kunnen overnemen? Nieuw is deze 150 euro, echter heb ik hem via mijn zorgverzekering genomen dus heb ik de helft hoeven betalen. 75 euro dus. Voor 75 euro excl. Verzendkosten mag je hem zo hebben. https://voshealthshop.nl/product/ameda-mya-joy-elektrische-borstkolf/

3 jaar geleden

Kolf consult en even beide soorten uitproberen. De ene kolf werkt goed voor de een, en slecht voor een ander. Als je aanvullend verzekerd bent, en nog geen lactatiekundige hebt gezien, kan je het vaak vanuit je verzekering betalen. Ik weet ook een plek waar je bij aanschaf een deel van de kosten van het consult kwijt bent!

3 jaar geleden

Reactie op ChristineS94

Kolf consult en even beide soorten uitproberen. De ene kolf werkt goed voor ...
'Nog geen lactatiekundige hebt gezien' in de zin van: als je nog budget over hebt binnen je verzekering.

3 jaar geleden

Ik heb die van leuna van bol.com. werkt prima en is relatief goedkoop. Werkt op accu dus ook draagbaar. Mijn lactatiekundige zei dat het helemaal niet nodig is om een dure te halen als je productie goed op gang is.

3 jaar geleden

Ik heb net de medela freestyle flex aangekocht, 2e hands. Ik had al een setje flesjes en schalen van medela omdat ik een symphony kolf heb gehuurd in de kraamweek om stuwing te verhelpen. Daarom voor medela gegaan. 2e hands, vinted, facebook market, ... Ze staan volk kolven, als je wat rond kijkt vind je wel iets voor een schappelijke prijs. Als het je dan niet bevalt kan je die weer verkopen zonder er verlies op te doen.

3 jaar geleden

Ik heb de dubbele elektrische kolf youha the ins. Tis jammer dat mijn productie ermee op hield na 2 weken want ze waren echt perfect.

3 jaar geleden

Reactie op Daisy93v

Ik heb de dubbele elektrische kolf youha the ins. Tis jammer dat mijn produ ...
Yes due heb ik en ik vind hem heerlijk!🥰

3 jaar geleden

Ik heb de dubbele borstkolf van Youha the INS. ideaal, want je kan hem gewoon in je bh stoppen en verder gaan waar je mee bezig was.

3 jaar geleden

Ali expres verkoopt handsfree voor maar 40 € !! Meer dan duizend bestellingen en in de revieuws staan super veel tevreden comentaren. Ik heb ze ook al besteld😊

3 jaar geleden

Reactie op Trotsemamavan

Ik heb geen tips en ervaringen. Ik heb een kolf aangeschaft, echter na de ...
Kan ik een fto zien

3 jaar geleden

Reactie op onbekendxx

Kan ik een fto zien
Wat ik zeg hij zit nog in de doos, maar als je interesse hebt kan ik hem even voor je uitpakken. Je kan me een berichtje sturen via Instagram. Gebruikersnaam: n_zwarts