24 Reacties

4 jaar geleden

Noodzakelijk is misschien een groot woord...maar wel heel handig! Bij de action bij de baby spullen hebben ze ook luiertassen. 😘

4 jaar geleden

Wij zijn al vrij snel overgegaan van een luiertas naar een normale rugtas. Je neemt aan het begin veel mee zoals luiers, doekjes, zakjes (voor vieze luiers), voeding (bij kunstvoeding melkpoedertorentje en fles en water), evt speen en een extra setje kleren is ook geen overbodige luxe. Maar zo'n tas met allemaal vakjes vonden wij maar irritant. De rugtas werkte ook prima. Omdat je ook al sjouwt met een maxi cosi vonden wij een rugtas wel echt handig. Je hebt natuurlijk ook luiertassen die je op de rug kunt doen.

4 jaar geleden

Ja noodzakelijk!! Nanabeebi heeft goede rugzakken. Anders volstaat een gewone rugzak ook.

4 jaar geleden

Ik heb een rugzak gezien als luiertas😊 mij leek zo een andere tas wat minder fijn. Heb je tenminste je handen vrij. Die ik wil is duur maar hebben vast goedkopere😊.

4 jaar geleden

Neem een rugtas! Echt veel makkelijker. Dan kan je de tas op je rug doen als je bijv. maxi cosi vast hebt. Ik heb er 1 van Sticky Lemon 🍋

4 jaar geleden

Wij hebben een rugtas! Gewoon een normale. Daar passen prima wat luiers en verschoonspullen in om mee te nemen.

4 jaar geleden

Reactie op Daisy93v

Ik heb dit weekend met mijn babyshower deze luiertas/rugzak gehad. Ik had h ...
Hi is die niet te zwaar

4 jaar geleden

Reactie op Jasmijn123456

Hi is die niet te zwaar
Nee! Hij is echt heel erg licht vind ik zelf. Maar dat verschilt denk ik ook per persoon 😊

4 jaar geleden

Ik vind het niet noodzakelijk en heb er spijt van dat we er eentje hebben gekocht. Inmiddels gebruiken we gewoon een simpele stoffen tas waar de spullen van onze dochter inzitten. Werkt net zo goed en veel goedkoper en makkelijker onder de kinderwagen te proppen.

4 jaar geleden

Wij waren overgestapt op een rugzak. Als de kinderwagen mee gaat dan gaat de tas die erbij hoort wel mee maar meestal vullen we alsnog de rugzak. Veel prettiger in gebruik. Alleen geen vakken maar ach spullen vinden we wel erin.

4 jaar geleden

Ik heb ook een rugzak besteld. Leek me super handig. Ik heb m besteld bij https://nl.trvllifestyle.com/product-page/camden Dit zijn normaal speciale tassen om mee te reizen. Hij heeft veel vakjes en ruimte en is waterdicht 🥳 ik vind m ideaal..

4 jaar geleden

Nee echt niet. Had bij de vorige 1 aangeschaft maar uiteindelijk iets anders gekocht omdat ik die helemaal niet fijn en praktisch vond..

4 jaar geleden

Ik zag er vandaag 1 bij de action voor €6,95,-

4 jaar geleden

Je kan er ook een kopen als je kleintje er is en je na een paar dagen weet welke spulletjes je fijn vindt om te gebruiken en mee te nemen?

4 jaar geleden

Reactie op Daisy93v

Ik heb dit weekend met mijn babyshower deze luiertas/rugzak gehad. Ik had h ...
Zo dit is wel een hele luxe. Ziet er wel handig uit. Leuk kado!

4 jaar geleden

AliExpress! Die van ons daar besteld en geweldig! Vele webshops verkopen ook exact deze. € 22,38 25% Off | Roze Grijs Mummie Luiertas Grote Capaciteit Waterdichte Rugzak Voor Kinderwagen Rolstoel Haken Inbegrepen Baby Care Storage Luiertas https://a.aliexpress.com/_uQsoSR

4 jaar geleden

Vaak heeft de kruidvat ook wel luiertassen in de aanbieding!

4 jaar geleden

Een gewone tas/rugzak kan ook prima volgens mij, maar ik vond het wel fijn om een paar vakjes te hebben zodat flesjes stevig recht kunnen staan. En met een draagzak of maxicosi in de hand is een rugzak inderdaad wel wat makkelijker dan een schoudertas.