49 Reacties

3 jaar geleden

Zelf heb ik gewoon een transport fiets. Werkt ook perfect. Voor en achter een zitje. Had een buggyhouder en voorop heb ik een rekje met mand en een windscherm. Standaard in het midden en de mogelijkheid het stuur vast te zetten.

3 jaar geleden

Ik heb de Cortina Common Family. 1,5 jaar gelden gekocht en nog steeds heel blij mee! Als je voorop een stoeltje hebt, heb je nog voldoende ruimte voor je benen.

3 jaar geleden

Ik volg even, want ik wil ook een elektrische mama fiets, de bruggen hier zijn vreselijk met een gewone fiets en 2 kids erop

3 jaar geleden

Volg!

3 jaar geleden

Ik ben me ook suf aan het zoeken, ik volg even! 😁

3 jaar geleden

Ik heb de fiets van stella die je beschrijft! Fietst heel erg fijn! Stuurslot is ook heel handig als je, je kindje in zn zitje wilt zetten en ook de standaard is heel handig dat de fiets goed stabiel staat.

3 jaar geleden

Volg 😀

3 jaar geleden

Ik heb de gazelle bloom gekocht. Super fijn!! De accu zit in het midden en dus niet achter op de bagagedrager, zodat je met achterop tillen niet nog hoger hoeft te tillen 😅

3 jaar geleden

Ik heb de gazelle miss grace. Zoooooo onwaarschijnlijk blij mee!!

3 jaar geleden

Reactie op AnneBB

Ik heb de gazelle bloom gekocht. Super fijn!! De accu zit in het midden en ...
Deze heb ik ook sinds kort. Fantastische fiets, echt een aanrader

3 jaar geleden

Reactie op Kimmetjuh90

Ik volg even, want ik wil ook een elektrische mama fiets, de bruggen hier z ...
Lelystad?

3 jaar geleden

Ik heb een elektrische Gazelle Bloom C7 in mintgroen. Echt een fijne fiets😍

3 jaar geleden

Reactie op Juni_2022

Ik heb een elektrische Gazelle Bloom C7 in mintgroen. Echt een fijne fiets� ...
En ook een bijpassend fietszitje van Urban Iki👌

3 jaar geleden

Reactie op Annick0806

Lelystad?
Dacht ik ook aan hihi

3 jaar geleden

Ik ook de gazelle Bloom 😁

3 jaar geleden

Zijn er inmiddels al mama’s die een nieuwe electrische fiets gekocht hebben? Tipsss? Ik kom er nog steeds niet uit 😂

3 jaar geleden

Zijn er inmiddels al mama’s die een nieuwe electrische fiets gekocht hebben ...
Ik heb net afgelopen zaterdag een elektrische bakfiets gekocht, de Lovens Explorer 65. Maar jij wilde geen bakfiets zie ik. Wij hebben nu 2 kinderen en daarom kiezen wij daar nu bewust wel voor omdat met 2 kinderen voor en achter best zwaar is en er niks qua tassen etc goed meekan. 😀

3 jaar geleden

Ik heb deze, al een tijd voordat ik zwanger was. Is dus ook geen speciale mamafiets. Hij is alleen wel echt suuuuper fijn! 🤩 Wil er alleen een andere standaard opzetten, stuurslot heeft hij wel. Zijn er eigenlijk nog meer dingen wat ik moet checken wil het geschikt zijn voor een fietsstoel? Ik wil eigenlijk geen andere fiets, maar benieuwd of er nog bepaalde vereisten zijn voor een fietsstoel of iets waar ik op moet letten? Of kan het in principe op iedere fiets? 👀

3 jaar geleden

Ik zou in ieder nooit meer een kinderzitje voor op mijn fiets zetten en zeker niet op een elektrische fiets. 2 jaar geleden stortregende het ik was zoekende of ik wel goed zat. Had amper snelheid, mijn voorband slipte en mijn stuur klapte meteen om. Ik ben zo met mijn gebit gelanceerd op de straat. Tanden eruit en kapot. Gelukkig had ik mijn bub net bij de opvang afgezet. De pootjes van het kinderzitje waren door de klap helemaal verbogen. Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ik mijn kindje bij me had. Al met al in heb altijd gedacht ik kan me wel opvangen. Het was in 2 sec gebeurd. Laat je fiets maar vallen, je stuur klapt meteen dubbel zeker met het gewicht van een zitje en kindje. Een kindje kan veel beter achterop, vooral met de snelheid van een elektrische fiets.

3 jaar geleden

Reactie op Juni_2022

En ook een bijpassend fietszitje van Urban Iki👌
Ik heb net precies dezelfde fiets opgehaald, en de stoeltjes van Urban Iki worden binnenkort geleverd 😂