4 Reacties

4 jaar geleden

Landal heeft kindvriendelijke huisjes met ledikant en alles. Maar staat ook gewoon in de omschrijving...

4 jaar geleden

Één keer geweest in baby bungalow en is goed bevallen. Was aparte babykamer met ledikant, commode en speelgoed. Had beddengoed van daar maar vond het wel prettiger idee eigen beddengoed te gebruiken

4 jaar geleden

Persoonlijk denk ik niet dat het veel meerwaarde heeft met een newborn. Zelf kies ik ervoor als ze nog zo klein zijn om toch een eigen wiegje/camping bedje/ wippertje etc mee te nemen. Meer heb je voor een newborn nog niet nodig. Er hangt vaak een hoger prijskaartje aan z’n huisje vast tov een gewoon huisje. Dat heb ik er niet voor over. Dat is een keuze/afweging die je zelf moet maken. Een kinderhuisje daarentegen is voor als ze wat ouder zijn echt wel leuk(er) dan een gewoon huisje. Daar heb ik dan wel weer wat extra kosten voor over.

4 jaar geleden

Toevallig vorige week geweest. Ik vond het ideaal met onze dreumes! Je hoeft bijna nergens aan te denken, het scheelt je een hoop gesjouw. Die huisjes waren ook het goedkoopst :)