26 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb ergens gelezen dat je na 6 mnd moet gaan afbouwen. Dus eerst alleen snachts aanzetten en daarna smiddags 2 slaapjes en daarna 1 etc en na 1 jaar niet meer. Ik doe nu ipv white noise de muziekmobiel aan met zeegeluiden of de babyfoon met zeegeluiden. Heb de mobiel van infantino met soorten muziek en zeegeluiden / hartritme etc. Missch kan je zoiets overwegen. Ben hier dus gestopt met white noise.

3 jaar geleden
Ik heb de moonie knuffel en die is echt fijn. Heeft verschillende geluiden en een slaapliedje.
Mijn baby slaapt niet zelfstandig in, maar zeker wel rustiger en slaapt ook rustiger wanneer ik snotje (zo hebben we hem genoemd haha) erbij heb. En er zit ook licht bij. Je kunt een kleurtje uitkiezen of het helemaal uitzetten.

3 jaar geleden
Ikzelf heb een moonie bear, hele leuke knuffel en fijne white noise met cry detection. Maar een mega groot minpunt: na 45 minuten slaat hij af en gaat hij pas weer aan als je kindje huilt. Niet geschikt voor langere slaapjes, want bij whitenoise is uit onderzoek gebleken dat de beste resultaten worden behaald als het constant gedurende de hele slaap aan staat en niet slechts kort. Daarnaast is een baby slaapcyclus 45 minuten, precies op dat cruciale moment staat de beer dan uit.. vind ik echt een heel erg minpunt.
Wij gebruiken hem dan ook als we op pad gaan bijv, daar is het weer heel fijn voor. Thuis gebruiken we verder een numsy die constant draait.
Straks als ze iets ouder is en whitenoise niet meer constant hoeft is het bijv prettig bij inslapen en echt een bed ritueel, maar nu doet het niet wat wij nodig hebben helaas.

3 jaar geleden
Wij gebruiken geen knuffel maar een basis apparaatje van Numsy. Echt een top ding 😄
Heeft geloof ik een batterij duur van 16 uur en kan de gehele nacht blijven afspelen. Heeft veel verschillende geluiden en ook een ingebouwd Amber kleurig lichtje om te kalmeren, mocht je dit prettig vinden. Onze dochter slaapt er heel erg goed mee.

3 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde gehad. Arm kind helemaal overstuur doordat ik muziek ging afspelen op Spotify terwijl Spotify aan stond op de tablet. Oeps. We hebben ook zon white noise apparaat aangeschaft met allemaal geluiden. Heel erg blij! Geen idee of het helpt maar durf het nog niet aan om het apparaat niet meer te gebruiken. We hebben ook een slaap otter. Dat is denk ik de goedkope versje van de Moonie Bear. Over dag zet ik die wel een op standje 'ademenen' en leg ik tegen mn zoontje aan.

3 jaar geleden
Mijn eerste dochter heeft ewan het droomschaap en m’n jongste heeft een Moonie beer (zodat ze ieder n eigen knuffel hebben). Maar ik ben meer dan van het ewan schaap. Ook het melodietje wat erop zit vind ik heel fijn qua geluid en die gebruik ik al vanaf de geboorte bij mijn dochter.
En deze is ook nog is een stuk goedkoper dan de Moonie beer.

3 jaar geleden
Wij hebben in iedere slaapkamer een whitnoise kastje staan van Numsy. Ideaal, niemand wordt van elkaar wakker en ik hoor zelfs het gesnurk van mijn man niet. Mijn baby van 3 maanden slaapt naast mij dus wij geen last van papa, peuter slaapt een deur verder en die geen last van huilende baby snachts:) wij slapen al 2 jaar zo en nemen de kastjes ook altijd mee op vakantie. Laatst sliepen we op 1 kamer tijdens vriendenweekend en ze werden niet van elkaar wakker en ook niet door de andere kindjes....Ewan het schaap zet ik alleen in bij het inslapen en na 20 minuten gaat hij uit.

3 jaar geleden
Wij hebben ook een Numsy, erg fijn! Je kunt naast ruis geluid ook andere geluiden doen zoals vogel getjirp en restaurant geluiden (pratende mensen). Die laatste vind onze dochter ook fijn, lijkt het.
Daarnaast hebben we nog een beer die klassieke muziek draait en licht in de vorm van sterretjes maar weet zo het merk niet meer. Was ooit eens in de korting bij Baby dump. Die is ook lekker rustgevend 😴

3 jaar geleden
Wij hebben Moonie beer voor onze dochter. Ik zet hem vaak als start van het slaapritueel aan en ga daarna pas de gordijnen etc dichtdoen. Op het moment dat zij daadwerkelijk in slaap is gevallen, druk ik hem nog even aan en uit zodat hij haar door de eerste slaapcyclus heen helpt.
Ben er erg blij mee en slaap er zelf ook lekker door! 😅