9 Reacties

3 jaar geleden
Ik wilde met mijn collega's een escaperoom doen maar deze gaf aan dat dit werd afgeraden bij zwangeren. Weet natuurlijk niet welke je zou gaan doen en wat daar de regels zijn maar als het al niet kan omdat het niet mag maakt dat het wel wat makkelijker natuurlijk.
Je zit nou eenmaal wel opgesloten en denkt dan toch al sneller ach dat uurtje terwijl je bij iemand thuis wel kan zeggen ik pak me spullen en vertrek

3 jaar geleden
Als jij niet wilt, wil je niet.
En dat de rest dan wel wat gaat doen, helemaal prima toch

3 jaar geleden
Bij elke escaperoom waar ik ooit ben geweest wordt je in gaten gehouden met camera’s en kan je laten weten als je eruit wil. Ik heb er paar weken terug ook 1 gedaan en was wel blij aan het einde dat er een stoel was. Ik zou de afstand vanaf huis persoonlijk spannender vinden dat de escaperoom zelf. Is maar net wat jij nog prettig vindt, bij twijfel gewoon niet doen. Ik twijfel zelf ook over uit eten gaan dit weekend op 45 minuten van huis.

3 jaar geleden
Reactie op mini-juli
Bij elke escaperoom waar ik ooit ben geweest wordt je in gaten gehouden met ...
Ja die escaperoom gaat me makkelijk lukken.. en we zijn gewoon met 2 stelletjes dus druk is het niet.. gewoon hele goede vrienden met z’n 4e..
Ik heb voorgesteld voor dan een escaperoom bij ons in de buurt i.p.v. bij het andere stel in de buurt en dan zegt m’n vriend nee dan doen we het gewoon niet en nu gaan we daar heen.. maakt me niks uit maar die afstand is een twijfel..
En als ze dan gewoon deze kant op komen als het kindje er is zodat het gewoon in een eigen bedje kan slapen dan wil ik nu de laatste weken nog best daarheen gaan

3 jaar geleden
Ik zelf zou mij persoonlijk geen zorgen maken over de afstand. Ik ga in het einde van mijn zwangerschap ook nog naar van alles toe... de baby valt er (in de meeste gevallen ;)) niet binnen een uur uit 🙈 mijn eerste duurde al met al 34 uur bijvoorbeeld. Zelf zou ik een escape room (rustige) ook gewoon nog lekker doen.
Het is maar net wat je zelf lichamelijk aankan. Maar qua afstand van huis zijn, zou niet echt problemen hoeven opleveren. (Überhaupt is het advies de eerste fase van de bevalling afleiding te zoeken zover mogelijk, gezien dat gewoon wel even kan duren).

3 jaar geleden
Ik zou me daar ook niet druk om maken, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Ik ga de laatste weken nog naar vrienden die ver weg wonen, dat is ongeveer 1,5 uur rijden. Maar je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt!