10 Reacties

één maand geleden

Ik zou dan voor een pure, natuurlijke olie gaan want alles wat je diffused, adem je in dus hoe meer zooi in een olie, hoe meer zooi in je longen. Geen idee welke goed zijn daarentegen. Beterschap!

één maand geleden

Ik heb in het verleden ravintsara van Physalis gebruikt. Hou in gedachten dat je het sterk verdund: dus bijvoorbeeld 1 druppeltje in een diffuser (van 80 mL) meer mL - druppeltje extra.

één maand geleden

Reactie op Shakay

Ik heb in het verleden ravintsara van Physalis gebruikt. Hou in gedachten ...
Heb je dit bij je kleine gebruikt of zelf? Hoe vond je het werken?

één maand geleden

Bij geurwolkje heb je een kinderlijn. Daar heb je ook een speciale geur voor verkoudheden ‘onder mama’s paraplu’. Daarnaast is grove den ook geschikt voor kinderen volgens mij en helpt tegen hoest. Ze hebben blog over gebruik bij kinderen. Ik had er een beneden gewoon voor de leuk. Tot ik zelf last kreeg van mijn astma en de olie van de kleine erin gedaan had vlak naast mijn bed. Het hielp mij echt en heb toen de week erna een extra besteld voor de babykamer. Sindsdien heb ik echt het idee dat hij minder vaak verkouden is en lekker slaapt.

één maand geleden

Reactie op KM09

Bij geurwolkje heb je een kinderlijn. Daar heb je ook een speciale geur voo ...
Ohhh goed om te horen! Geurwolkje zat ik inderdaad naar te kijken maar omdat ik hier nog geen ervaring mee heb was ik toch benieuwd of dit echt zou kunnen helpen

één maand geleden

Reactie op BrandyvD

Ohhh goed om te horen! Geurwolkje zat ik inderdaad naar te kijken maar omd ...
Snap ik! Ik dacht probeer het en ik heb dus wel het idee dat het wat doet. Je kunt het altijd proberen. Inderdaad wel dosis afstemmen op de kleintjes. Staat er bij. En opletten dat je olie koopt die geschikt is voor de kleintjes. Ik vind sinaasappel en lavendel ook erg fijn los van de verkoudheid.

één maand geleden

Reactie op BrandyvD

Ohhh goed om te horen! Geurwolkje zat ik inderdaad naar te kijken maar omd ...
Wel vervelend om te horen van de hoest trouwens. Hoop dat ze er snel vanaf is! Succes

één maand geleden

Reactie op KM09

Snap ik! Ik dacht probeer het en ik heb dus wel het idee dat het wat doet. ...
Bedankt ik ga het kopen en proberen. Heb jij het in een diffuser of gewoon een brander met een kaarsje?

één maand geleden

Reactie op BrandyvD

Bedankt ik ga het kopen en proberen. Heb jij het in een diffuser of gewoon ...
Ik heb een diffuser van geurwolkje ook. Ik weet niet of er veel verschil in zit? Ben benieuwd naar je ervaring

één maand geleden

Hoe gaat het nu? 😘