8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb niet direct mij verdiept in veiligheid bij fietskarren, maar wij hebben die van bobike. (Wel een goed fietsmerk op de markt). Ben er helemaal weg van en vind het ook echt een degelijk ding. Ik vond zelf de bobike fijner en praktischer dan de thule karren in de 400-1000 euro prijsklasse. Enige nadeel van Bobike: zij hebben geen eigen babyseat. Andere fietskar merken wel. Nu koop je een universele die je met wat creativiteit moet monteren.

3 jaar geleden

Wij hebben hier tweedehands een Thule chariot cab gekocht om onze zoon in te vervoeren met fietsen. Persoonlijk vind ik deze uitvoering ideaal, met meerdere koppelstukken kun je hem aan meerdere fietsen hangen. Heeft een mega grote laadruimte achter (ideaal met boodschappen doen) en is om te bouwen tot wandelwagen, dus lekker multifunctioneel. Hij heeft een vaste bodem voor extra stevigheid, een vliegennet, zonnescherm en een windscherm waarmee ze ook meteen droog zitten. Je kunt de vering aanpassen aan het gewicht van je kindje en accessoires erbij kopen zoals een baby hangmat, babysit en afdekhoes. Voor de veiligheid is er achter op het karretje ook nog een vlaggetje te bevestigen om deze extra zichtbaar te maken. Voor ons echt een top aankoop, ik hoop dat je hier iets aan hebt en succes met jullie zoektocht!馃槉

3 jaar geleden

Qeridoo is dezelfde kwaliteit als Thule maar iets goedkoper in aankoop. Babyhangmatje is stevig met bescherming voor het hoofdje. Makkelijk te ontkoppelen, we gaan er gewoon mee in de winkel. Meer opbergruimte dan Thule en veel extra elementen zitten er bij in ipv dat je ze erbij moet kopen. Wij hebben er eentje met extra wiel en schijfremmen zodat mijn man er mee kan joggen. (Je kan er ook langlauflatten aanbinden. Iets wat mijn man geweldig vond..馃槄niet dat wij ooit al gelanglauft hebben.)

3 jaar geleden

Wij hebben ook een 2ehands thule chariot en zijn er super blij mee! Heel multifunctioneel en hebben ondertussen al gefietst met t babyhangmatje. Onze zoon zit er heel graag in en dankzij t hangmatje worden de schokken heel goed gedempt.

3 jaar geleden

Vanaf welke leeftijd fietsen jullie met je kleintje in de car? Wij hebben de thule chariot. Nu voor het wandelen al heel fijn met het hangmatje erin.

3 jaar geleden

Reactie op Quintt

Vanaf welke leeftijd fietsen jullie met je kleintje in de car? Wij hebben ...
Wij hebben de eerste keer gefietst met 12 weken. Mijn man en ik vonden het super spannend en hielden hem goed in de gaten onderweg. Maar onze Mees had nergens last van, die heeft de hele weg liggen dromen馃槾

3 jaar geleden

Reactie op Quintt

7 weken

3 jaar geleden

Reactie op Quintt

Wij zijn rond 10w al eens voorzichtig beginnen testen en denk vanaf 12w regelmatiger te gaan fietsen met hem. Hij vindt t in elk geval geweldig. Ik vond het heel erg spannend en fietste zo traag dat m鈥檔 vriend het op z鈥檔 heupen kreeg 馃槀 tweede keer heeft hij de fietskar getrokken. En ook voorzichtig gedaan. Met t hangmatje fietsen is t zelfs zachter dan als kinderwagen en de extra wieltjes, merkten wij. Veel minder schokken.