19 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb (toen de winkels open waren) bij de Hema fijne gevonden weinig naden.
4 jaar geleden
Reactie op enenem
Het is dat ik nu nog ondergoed van de H&M heb liggen van m’n vorige zwa ...
Dilling wol of katoen? Ik vind de katoenen nlk juist super strak en dik elastiek hebben maar de wollen nog nooit gehad. Ben wel heel benieuwd!
De zwangerschaps onderbroeken van H&M vind ik wel heel fijn!
4 jaar geleden
Reactie op Beguno
Ik heb altijd de katoenen brazillian broekjes van de hunkemüller, die zitte ...
ik wil ook niets anders meer dan Hunkemüller😁 Draag ook gewoon de strings (passen prima onder de buik), na de bevalling ga ik wel even over op de GrannyPanty's😜
4 jaar geleden
Reactie op enenem
De wollen dan. Dat is zo goddelijk haha. Ik vind de onderbroeken van de H&a ...
Jaaa ik heb alles wol behalve ondergoed. Zeker nu ik zwanger ben en gaar is het zooo fijn en comforting. En love Dilling, ook voor de kinderen. Geboorte pakje zal waarsch ook Dilling zijn 😃
Ga toch een keer zo’n wollen onderbroek bestellen denk ik!
4 jaar geleden
Ik heb gewoon katoenen brazilians, van de H&M geloof ik.
En gelijk een set in een of twee maten groter gekocht voor na de bevalling. Met een randje kant! Dan zit je met dat kraamverband wat erin moet passen. Maar ik wilde me in alle viezigheid en gedoe gewoon nog wel een beetje sexy voelen. Werkte erg goed. 😃
4 jaar geleden
Heb snachts altijd naadloze boxers van hema aan, daar past ook kraamverband in, verder heb ik nu katoenen strings van h&m een maat groter, dan passen ze onder de buik. Vorige keer had ik het derde trimester mama ondergoed ( hipsters ) van h&m aan, vond ze lelijk en niet sexy maar ze zijn zoo comfortabel
4 jaar geleden
Ik vind de ribbed high waist briefs van monki heel fijn!
https://www.monki.com/en_eur/clothing/underwear/briefs/product.ribbed-high-waist-briefs-black.0718665001.html