19 Reacties

4 jaar geleden

Ik vind die van sloggie gewoon echt wel goed zitten! Iets duurder maar ze zijn het waard. :)

4 jaar geleden

Het is dat ik nu nog ondergoed van de H&M heb liggen van m’n vorige zwangerschap. Anders had ik ondergoed bij Dilling gehaald 🥰

4 jaar geleden

Ik heb (toen de winkels open waren) bij de Hema fijne gevonden weinig naden.

4 jaar geleden

Ik heb vorige week bij de Kruidvat gekocht, van hun eigen merk. Die hebben ook een "mama" lijn. Ik vind ze echt heerlijk zitten en goede kwaliteit! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar ik had zsm even wat nieuw ondergoed nodig ;P

4 jaar geleden

Reactie op enenem

Het is dat ik nu nog ondergoed van de H&M heb liggen van m’n vorige zwa ...
Dilling wol of katoen? Ik vind de katoenen nlk juist super strak en dik elastiek hebben maar de wollen nog nooit gehad. Ben wel heel benieuwd! De zwangerschaps onderbroeken van H&M vind ik wel heel fijn!

4 jaar geleden

Ik heb de broekjes van Noppies voor over de buik. Za-lig!

4 jaar geleden

Ik heb altijd de katoenen brazillian broekjes van de hunkemüller, die zitten prima! Zwanger of niet😊

4 jaar geleden

Dilling wol of katoen? Ik vind de katoenen nlk juist super strak en dik ela ...
De wollen dan. Dat is zo goddelijk haha. Ik vind de onderbroeken van de H&M ook prima en ik heb er geen last van. Dus ik ga nu ook niets nieuws halen.

4 jaar geleden

Ik heb er nu van de action die hoog zitten rond de buik, echt heel fijn!

4 jaar geleden

De slips van zeeman zitten ook heerlijk, vorige zwangerschap ook gedragen. Volgens mij heet het Jane, met zelfs een kanten voorkant bij de buik. Lijkt het nog wat haha.

4 jaar geleden

Reactie op Beguno

Ik heb altijd de katoenen brazillian broekjes van de hunkemüller, die zitte ...
ik wil ook niets anders meer dan Hunkemüller😁 Draag ook gewoon de strings (passen prima onder de buik), na de bevalling ga ik wel even over op de GrannyPanty's😜

4 jaar geleden

ik wil ook niets anders meer dan Hunkemüller😁 Draag ook gewoon de strings ...
Haha precies, gelukkig zijn die tenten maar tijdelijk🙈

4 jaar geleden

Reactie op enenem

De wollen dan. Dat is zo goddelijk haha. Ik vind de onderbroeken van de H&a ...
Jaaa ik heb alles wol behalve ondergoed. Zeker nu ik zwanger ben en gaar is het zooo fijn en comforting. En love Dilling, ook voor de kinderen. Geboorte pakje zal waarsch ook Dilling zijn 😃 Ga toch een keer zo’n wollen onderbroek bestellen denk ik!

4 jaar geleden

Ik heb gewoon katoenen brazilians, van de H&M geloof ik. En gelijk een set in een of twee maten groter gekocht voor na de bevalling. Met een randje kant! Dan zit je met dat kraamverband wat erin moet passen. Maar ik wilde me in alle viezigheid en gedoe gewoon nog wel een beetje sexy voelen. Werkte erg goed. 😃

4 jaar geleden

Heb snachts altijd naadloze boxers van hema aan, daar past ook kraamverband in, verder heb ik nu katoenen strings van h&m een maat groter, dan passen ze onder de buik. Vorige keer had ik het derde trimester mama ondergoed ( hipsters ) van h&m aan, vond ze lelijk en niet sexy maar ze zijn zoo comfortabel

4 jaar geleden

Die van primark zitten heerlijk! Niet te strak aan de bovenkant en ze hebben verschillende soorten lekkere zachte stofjes!

4 jaar geleden

Seamless shorts van hema!