16 Reacties

3 jaar geleden
Alle duren hier toen gekocht voor me oudste, dronk het beste uit die action flessen 🤣.. maar me 2e en 3e kindje hadden difrax want die vonden die van de action weer niks.. verschilt denk ik per baby 👶

3 jaar geleden
Hi
Ik had voor mijn eerste ook steeds dure flessen gekocht door de anti koliek systeem.
Later bij de kinderdagverblijf is mij verteld dat de gewone flessen net zo goed zijn. Je moet alleen de dop van het flesje niet zo dicht draaien . Beetje losjes draaien. Eerst vond ik het eng maar het werkt perfect

3 jaar geleden
Reactie op Mamatje 16
Alle duren hier toen gekocht voor me oudste, dronk het beste uit die action ...
Aah thnx!
Ja de vroedvrouw raadde mij aan om er 6 te kopen om mee te starten maarja 6 van Difrax van 12,- per stuk is ook maar zonde als hij er niet van drinkt.. 😅 zeker als die van action dan net zo goed zijn!

3 jaar geleden
Aah thnx!
Ja de vroedvrouw raadde mij aan om er 6 te kopen om mee te start ...
Zeker nooit direct 6 kopen. Altijd gewoon eentje of twee. Als je kind de fles nog goed pakt zul je eerst nog andere flesjes moeten proberen:)

3 jaar geleden
6? Waarom? Je kind kan uit 1 tegelijk drinken. Dan heb je de tijd om hem af te spoelen uitkoken en weer te gebruiken. Maar een reserve fles snap ik maar 6 snap ik echt niet.

3 jaar geleden
Reactie op Liefdesbaby3
6? Waarom? Je kind kan uit 1 tegelijk drinken. Dan heb je de tijd om hem af ...
Haha ja.. Het leek mij al erg veel!
Ik denk dat ik begin met bijv. 2 van action en indien ze niet goed zijn kan ik altijd nog de duurdere kopen!
Beter 2x1,49 weggooien als hij er niet uit drinkt dan 12 euro per fles 😁

3 jaar geleden
Ik zou wel kijken van welk spul de flesjes zijn gemaakt. Ik zie hier dat iemand schrijft dat er een nare plastic geur aan hangt bijv. Eigenlijk kan ik alleen maar glazen flessen aanraden, omdat is gebleken dat de stoffen die als "veilig" bestempeld worden in plastic flessen toch vrij komen in de melk. Je ziet vaak BPA vrij, maar ipv BPA zit er BPS in en dat is net zo schadelijk gebleken.
Uit onderzoek is ook gebleken dat de baby miljoenen microplastics binnenkrijgt. Daarnaast krijg je in plastic flesjes krasjes waar weer bacteriën etc achter blijven hangen. Met glazen flessen heb je dit bovenstaande allemaal niet. Ja, het is wel wat duurder.. maar je hebt er maar 1 nodig en 1 reserve als je dat fijn vindt.

3 jaar geleden
Bij mij werd de difrax of d'r Brown geadviseerd. Je hebt vaak genoeg acties ook bij bv kruitvat. Uiteindelijk gaan ze buikkrampjes krijgen en ik wilde er zelf alles aan doen om dit zo min mogelijk te laten zijn dus zou zelf nooit kiezen voor een flesje wat geen anti koliek heeft. Flesjes doe je ook hartstikke lang mee :) blije baby = blije mama! 🤗

3 jaar geleden
Reactie op Mom2be-27
Ik zou wel kijken van welk spul de flesjes zijn gemaakt. Ik zie hier dat ie ...
Ik heb bij mijn andere kids de glazen flessen van dr. Brown en daarna van avent gebruikt ga ik deze keer ook weer doen. Met de plastic flessen krijgt de baby inderdaad microplastic binnen

3 jaar geleden
Reactie op C_K_K
Ik heb bij mijn andere kids de glazen flessen van dr. Brown en daarna van a ...
Welke van deze 2 merken vond je fijn?? Ik ben dr. Brown van plan
Heb ook via internet wat glazen flessen gezien maar Etos lijk me handig voor wanneer ze stuk zijn kan je snel een nieuwe Hale

3 jaar geleden
Reactie op Illiyyeen
Welke van deze 2 merken vond je fijn?? Ik ben dr. Brown van plan
Heb ook ...
Hier bij de eerste de plastic van dr Brown gebruikt. Nu over naar de glazen variant gegaan. Echt super tevreden over!

3 jaar geleden
In heb dan uiteindelijk toch maar de Difrax besteld 😁thnx voor de tips everyone!