160 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe het momenteel goed op zure dingen en dan vooral versgeperste jus d'orange

4 jaar geleden

Ik heb de laatste tijd meer zin in Augurken veder heb ik nog niet zoveel opgemerkt

4 jaar geleden

Ik vooral Mac Donalds ... terwijl ik heel erg misselijk ben.

4 jaar geleden

Filet-o-fish van de Mac Geroosterde boterhammen met ertussen: kaas, gekookt ei, sla, komkommer en mayo. Dit laatste kan ik elke dag eten.

4 jaar geleden

Ik merk niet zo zeer bij mij...op dit moment voel ik dat ik geen special verslaving heb. Merk wel dat ik alles oplos met brood 🤣 misschien is dit mijn verslaving nu? Ahah Brood met boter of kaas...maak niet uit.

4 jaar geleden

Ik heb iets met knakworsten. Het liefst iedere dag als lunch 😂

4 jaar geleden

Witte kool salade & snickers!

4 jaar geleden

Crackers met geitenkaas, komkommer en snoeptomaat... 🤣 Verder nog geen rare dingen... maar ben pas 2-3weken gaf de test aan gisteren.. Kan nog komen denk ik...😝

4 jaar geleden

Crackers met kaas en augurken erop😂

4 jaar geleden

Subway, het liefst elke dag Subway! En broodjes gezond met mayonaise en augurk!

4 jaar geleden

Hilarisch om te lezen allemaal! Mijne is: witte tijgerboterhammen met smeerkaas. Als je twee maanden geleden überhaupt wit brood voor mn neus had gezet, dan had ik vriendelijk bedankt 😂

4 jaar geleden

Ik krijg meer random zin in iets en dat wil ik dan ook direct hebben. Vorige week glazuurde donuts, nu saucijzenbroodjes. Dus heb de oven maar weer aangezet 😂

4 jaar geleden

Inderdaad soep met kruidenboter stokbrood😆 Aardbei-sinaasappelsap. Kaascroissantjes😳 Crackers met hüttekäse, tomaat en dikke balsamico dressing. En patat. Altijd een patatje met mayo en curry🙈 Nog maar 2x aan toegegeven dus valt mee haha. Verder veel "sappige" dingen zoals aardbeien, frambozen, watermeloen en komkommer!

4 jaar geleden

Dat knoflookbroodje van de New York Pizza.... 🙈

4 jaar geleden

worst (droge worst, knakworst, rookworst, chipolata worstjes) en zoute kaas... En ik eet voornamelijk vega(n) dus waar dat vandaan komt.... 😅

4 jaar geleden

Ik heb niet een heel sterke craving, maar ik neig wel vooral naar hartig en zout. Chips, zoutjes, noodlesoep etc. En op vakantie een paar keer een long chicken van de burger king gegeten.. daar heb ik nu regelmatig zin in, maar helaas geen BK in de buurt :(

4 jaar geleden

Broodje kroket😍 En fruit of vers geperst jus! Eet sowieso de hele dag door: in de hoop dat ik dan minder misselijk ben. Maar of dat goed is voor de kilootjes?🙈

4 jaar geleden

Reactie op Adinda_

Ik heb iets met knakworsten. Het liefst iedere dag als lunch 😂
Oeh dit heb ik ook! En ananas en paprika Pringles 😅

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

worst (droge worst, knakworst, rookworst, chipolata worstjes) en zoute kaas ...
Ijzer en calcium behoefte gedurende de zwangerschap waarschijnlijk!

4 jaar geleden

Kroketten en pindakaas, of juist fris koud fruit of snackgroente. Kan ook ineens zin hebben in iets randoms