hoi dames
Ik ben eigenlijk wel heeeeel benieuwt wat jullie (food)verslavingen zijn in de zwangerschap!
lijkt me leuk om te horen wat die van jullie zijn.
ik zal beginnen.
niet heel apart maar hier komt het ->
Unox tomatensoep met stokbrood en kruidenboter.
elke minuut van de dag zou ik dat wel willen! heb zelfs op voorraad staan 😅
voor de rest nog niets geks eigenlijk
en jullie !?!
Ik merk niet zo zeer bij mij...op dit moment voel ik dat ik geen special verslaving heb. Merk wel dat ik alles oplos met brood 🤣 misschien is dit mijn verslaving nu? Ahah
Brood met boter of kaas...maak niet uit.
Crackers met geitenkaas, komkommer en snoeptomaat... 🤣
Verder nog geen rare dingen... maar ben pas 2-3weken gaf de test aan gisteren.. Kan nog komen denk ik...😝
Hilarisch om te lezen allemaal! Mijne is: witte tijgerboterhammen met smeerkaas.
Als je twee maanden geleden überhaupt wit brood voor mn neus had gezet, dan had ik vriendelijk bedankt 😂
Ik krijg meer random zin in iets en dat wil ik dan ook direct hebben.
Vorige week glazuurde donuts, nu saucijzenbroodjes.
Dus heb de oven maar weer aangezet 😂
Inderdaad soep met kruidenboter stokbrood😆
Aardbei-sinaasappelsap.
Kaascroissantjes😳
Crackers met hüttekäse, tomaat en dikke balsamico dressing.
En patat. Altijd een patatje met mayo en curry🙈 Nog maar 2x aan toegegeven dus valt mee haha.
Verder veel "sappige" dingen zoals aardbeien, frambozen, watermeloen en komkommer!
Ik heb niet een heel sterke craving, maar ik neig wel vooral naar hartig en zout. Chips, zoutjes, noodlesoep etc.
En op vakantie een paar keer een long chicken van de burger king gegeten.. daar heb ik nu regelmatig zin in, maar helaas geen BK in de buurt :(
Broodje kroket😍
En fruit of vers geperst jus!
Eet sowieso de hele dag door: in de hoop dat ik dan minder misselijk ben. Maar of dat goed is voor de kilootjes?🙈