17 Reacties

één jaar geleden

Ik heb plakboeken. Vind ik leuker en ik kan er echt alles in doen en toevoegen

één jaar geleden

Wij zijn sinds de geboorte al bezig met een albelli fotoboek van zijn eerste jaar

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Wij zijn sinds de geboorte al bezig met een albelli fotoboek van zijn eerst ...
Wij ook! Of eigenlijk: ik 😄

één jaar geleden

Wij hebben een plakboek gekregen en maken ook een album via albelli, is heel gebruiksvriendelijk.

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Wij zijn sinds de geboorte al bezig met een albelli fotoboek van zijn eerst ...
Ik ook! Maar de pagina’s zijn na 7 maanden al op dus het worden 2 fotoboeken van het 1e jaar🙈

één jaar geleden

Plakboek! De eerste is al vol. Van 23 juni tot 1 januari. Een map gekocht en daar foto bladeren in gedaan. En dan de voorkant gepersonaliseerd

één jaar geleden

Ik maak ook zelf fotoboeken/plakboeken van 1e jaar. Zit nu al op 7 boeken ongeveer een boek Per maand 🤣 echt erg tikt aardig aan die foto’s maar het is zo leuk, ze kan straks echt zien wat ze allemaal heeft beleefd 1e jaar. Na 1e jaar moet ik even gaan kijken hoe ik het ga doen

één jaar geleden

ik ben nog niet begonnen, maar wil twee boeken gaan maken - zwangerschap, bevalling, kraamtijd - eerste jaar moet nog maar zien of dat met het aantal foto's ook daadwerkelijk tot twee boeken te beperken is 🙈

één jaar geleden

Reactie op Momu

ik ben nog niet begonnen, maar wil twee boeken gaan maken - zwangerschap, b ...
Leuk! Ga je dat digitaal doen of ook in een plakboek?

één jaar geleden

Reactie op KV.

Leuk! Ga je dat digitaal doen of ook in een plakboek?
Digitaal, dan kan ik hem mogelijk nog nabestellen (zodat onze zoon en wij straks een exemplaar hebben 😄)

één jaar geleden

ik heb via popsa nu gedaan. Maakt het automatisch van de geselecteerde fotos! Nu van het eerste halfjaar gedaan

één jaar geleden

Kroost! Daar staat al een hele layout klaar voor de verloftijd, eerste jaar, dreumes, peuter etc. Je kan genoeg verhaaltjes kwijt en je hoeft zelf niet na te denken wat je waar moet neerzetten om alles kwijt te kunnen. Ideaal!

één jaar geleden

Ik heb ook een plakboek gemaakt! De eerste is al af 🤩 ben begonnen met het tweede boek. Het is echt een werkje, daarom ligt het bij mij al eventjes stil, maar als ik weer wat motivatie heb dan vlieg ik erdoorheen.

één jaar geleden

Ik heb hem via Once Upon gemaakt. Super makkelijke app! Ik houd nu ook al een fotoboek via die app bij voor dit jaar

één jaar geleden

Once Upon! Aanrader👌🏻

één jaar geleden

Ik maak boeken via ‘My Poster’s Goede kwaliteit en heel vaak kortingsacties! Laatst bijv 50% korting. (Dat is maar goed ook want ik heb zoooveel foto’s dat ik boeken per 2 maanden maak😆)

één jaar geleden

Reactie op Buikie

Ik maak boeken via ‘My Poster’s Goede kwaliteit en heel vaak kortingsactie ...
Sorry typfout! De site heet; ‘My Poster’