6 Reacties

3 jaar geleden

Niemand hiermee te maken?馃榿

3 jaar geleden

Doet mijne ook. Mijn beide oma's zeggen dat dat een goed teken is. Waarom weten ze niet.. mijn moeder en ik dachten misschien omdat gapen ook een teken van ontspanning kan zijn. Als Tim gaapt en ik hem in de box leg dan lijkt hij zo een half uur klaar wakker te liggen daar

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Doet mijne ook. Mijn beide oma's zeggen dat dat een goed teken is. Waarom w ...
Dat zei mijn moeder ook maar hier kan ik online niks over vinden. Omdat ze de afgelopen dagen erg aan het jengelen is en er een sport van maakt om om 4 uur de dag te starten dacht ik misschien slaapt ze te weinig. Overdag slaapt ze alleen in de draagzak dus zodra ze gaat gapen doe ik haar erin met heel veel strijd en krijsen. Kan een kind ook teveel slapen eigenlijk. Ik heb soms het gevoel dat ik haar dwing te slapen

3 jaar geleden

Gapen is vaak geen teken van vermoeidheid maar van het lijfje dat extra zuurstof vraagt. Zo kan je kindje gaan gapen als er veel om haar heen gebeurt en ze zich probeert te focussen en de hersentjes daardoor meer zuurstof vragen

3 jaar geleden

Reactie op Bobo96

Gapen is vaak geen teken van vermoeidheid maar van het lijfje dat extra zuu ...
Oh wat grappig! Het is een hele alerte baby die alles wil meemaken dus verklaart alweer een hoop. Wel lastig om dan de vermoeidheidssignalen op te pikken ze is namelijk altijd vrolijk 馃槄