7 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb er ook last van, ik verplicht me zelf om gewoon steeds kleine beetjes te eten, eerst wat fruit, dan 2 uurtjes later wat yoghurt, dan 2 uurtjes later een cracker. Maar steeds kleine dingetjes zodat je je niet “vol” eet! Dat helpt bij mij wel, al gaat het inderdaad met behoorlijke tegenzin
4 jaar geleden
Ja, ik herken dit helemaal. Fruit gaat er bij mij ook het beste in. 's Ochtends lukt een geroosterd broodje met boter, maar verder smaakt eigenlijk niks goed. 's Avonds eet ik omdat ik weet dat het moet. Zo heb ik gister de (veganistische) sushi die we hadden besteld met lange tanden weg zitten werken. Het is even niet anders
4 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem, nergens zin in… Koekjes die ik lekker vind en rood fruit gaan wel, maar zelfs een simpel broodje kaas kijk ik tegenop. Yoghurt moet ik helemaal niet aan denken, of ei… Bij mij lukt een beetje avond eten wel, zit alleen wel al snel vol. 2 kilo afgevallen in deze 8 weken, dus het is nog niet gevaarlijk, maar het is wel aan mn gezicht te zien…
4 jaar geleden
Hier ook hetzelfde probleem. Ik probeer nu via drinken wat voeding binnen te krijgen en af en toe kleine beetjes. Soep lukt af en toe ook nog en fruit lukt wel gewoon.
4 jaar geleden
Ik heb dit ook! Maar ik was er ook echt misselijk bij.. nu ben ik 9 weken en is misselijkheid alleen nog op de momenten dat ik eigeblijk honger zou moeten hebben, maar heb inderdaad 0 eetlust. Ik at alleen maar fruit sochtends. En savonds het liefste alleen maar soep. Ik eet dan echt heel erg weinig. Ben inmiddels ook al 6 kg afgevallen hierdoor.
Ik probeer gewoon bewust op de juiste momenten te eten en kies dan voor gezonde dingen. Avond eten moet ik niet aan denken, word al misselijk bij het idee alleen. Ik probeer het vaak wel om toch gewoon wat binnen te krijgen. Ze zeggen dat het over gaat na het eerste trimester!! Het enige waar ik soms ook nog zin in heb is Nutella 😅
4 jaar geleden
Ik heb dit ook.. heel vervelend.. ben bijna 12 weken nu. Mijn avondeten was vanavond een banaan 🥲
Ik zat te denken om in de middag maar mijn avondeten te gaan maken en eten want bij mij begint de afkeer voor eten vanaf eind middag (rond 4u..) of smoothies te gaan drinken en daar ook wat groente in te doen..
Vind het lastig.