13 Reacties

2 jaar geleden

Ella’s kitchen is me zoontje van 16 maanden gek op !

2 jaar geleden

Jeetje, de helft suiker?! Dat dat uberhaupt voor kinderen verkocht mag worden 😬 Ik neem vaak een banaan of linzenwafel mee haha

2 jaar geleden

Kant en klare hapjes zijn denk ik nooit helemaal gezond. Je kan ook mealpreppen en in de vriezer doen, dan heb je een soort van kant en klaar tussendoortje de volgende keer haha (fruit of groenten muffins, cake, etc)

2 jaar geleden

Ik neem vaak een banaan, knijpfruit, biscuitje of soepstengel mee. Of een boterham.

2 jaar geleden

Banaan, (volkoren) soepstengels, maria-biscuit koekje, gewoon een halve boterham (dit levert wel wat meer viezigheid op 😅) in de hand of dadeltjes van de kleine keuken

2 jaar geleden

Maisvingertjes (de kruidvat versie dan dat zijn grote stengels), rozijntjes, maria biscuitje, knijpfruit, normaal fruit zoals banaan, stukjes peer, druiven, etc.

2 jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Jeetje, de helft suiker?! Dat dat uberhaupt voor kinderen verkocht mag word ...
Ja bizar hè! Die linzenwafels zie ik steeds alleen met zeezout. Ken je ze misschien ook ergens zonder?

2 jaar geleden

Reactie op BK95

Ja bizar hè! Die linzenwafels zie ik steeds alleen met zeezout. Ken je ze m ...
Linzen-mais wafels van BioToday. Vaak in de buurt van het Zonnatura/glutenvrije/rawfood schap

2 jaar geleden

Reactie op Mamavanrachel

Maisvingertjes (de kruidvat versie dan dat zijn grote stengels), rozijntjes ...
Ohja en mini krentenbollen zijn tegenwoordig een hit ;)

2 jaar geleden

Knijpfruit is hier favoriet

2 jaar geleden

(lange) maisvingers Druifjes in 4en gesneden (is hier favoriet de laatste tijd) Banaan Groente van de vorige dag Soepstengel Knijpfruit

2 jaar geleden

Inderdaad snack stengels van de Kruidvat: die zijn echt ideaal omdat ze lang zijn en echt niet duur! (Euro per zak) en rozijntjes! (Al zit daar natuurlijk ook suiker in, soort van natuurlijke suikers maar toch!)

2 jaar geleden

Maisfinger Crackers Soepstengel Maria koekjes Knijpfruit Appelmoes Banaan