36 Reacties

2 jaar geleden

Ik kijk filmpjes op tiktok, gaat nog niet perfect maar wel leuk om mee te oefenen!

2 jaar geleden

Dit had ik bijvoorbeeld laatst geprobeerd, veel kleine staartjes met elkaar verbinden lukt beter met dat korte haat

2 jaar geleden

Dit doe ik nu regelmatig. Maar 3 staartjes dus valt mee qua werk. Speltjes trekt ze eruit helaas. Soms 1 staartje met een speldje erop zodat het geen palmboom is

2 jaar geleden

Wij doen vaak 2 staartjes of een speldje voor haar froefroe. Wij hebben nu een 2e keer laten knippen en dat groeit enorm snel. Op die manier valt het ook wat beter in model vind ik persoonlijk

2 jaar geleden

Reactie op Babynacho

Dit had ik bijvoorbeeld laatst geprobeerd, veel kleine staartjes met elkaar ...
Zoveel geduld heeft mijn kleine meid niet. Kan er net een vluchtig staartje in doen en dan duurt het al te lang

2 jaar geleden

Reactie op Lala05

Zoveel geduld heeft mijn kleine meid niet. Kan er net een vluchtig staartje ...
Ik doe het altijd tijdens het eten, dan zit ze redelijk stil. Maar misschien heb je dat al geprobeerd

2 jaar geleden

Ik maak allemaal kleine staartjes. Hier staan haar staartjes nog recht omhoog, maar dat komt doordat het haar nog nat is😝

2 jaar geleden

Al die kunstige kunstwerkjes laat Leia echt niet toe hoor 🙈 Lijkt me ook niet lekker zitten na een tijdje haha. Vanmorgen twee staartjes voor elkaar gekregen, maar Leia heeft vooral achter een volle rand met haar en doe bovenste helft groeit nu goed maar kan je nog weinig mee behalve een clipje aan de zijkant (die ze er zo weer uit heeft).

2 jaar geleden

Ik doe vaak zit, blijft goed zitten en die voorste plukjes inderdaad uit dr gezichtje. Een knipje kan ook maar die heeft mw al snel uitgetrokken ;)

2 jaar geleden

Ik ben al blij als ik 1 staartje / knotje in haar voorste pluk haar krijg 😀

2 jaar geleden

Reactie op Suzifruus

Ik ben al blij als ik 1 staartje / knotje in haar voorste pluk haar krijg � ...
Wat een mooie krullen😍

2 jaar geleden

Meestal twee staartjes en als het een ochtend minder lukt 1 staartje 😂

2 jaar geleden

Ik sla dit topic even op voor over een half jaar... #hierisnogmaaramperhaartezien😂🤭

2 jaar geleden

Reactie op Mariska_

Wij doen vaak 2 staartjes of een speldje voor haar froefroe. Wij hebben nu ...
Ik twijfel heel erg over knippen. Een beetje model is fijn, maar ik ben ook bang dat het dan weer langer duurt tot je er meer mee kan. Dit is trouwens hier de status. Ik zie momenteel alleen het halve staartje als optie. Gelukkig laat ze het vrij goed toe als ik het eens beetje snel doe

2 jaar geleden

Reactie op LVDG92

Ik twijfel heel erg over knippen. Een beetje model is fijn, maar ik ben ook ...
Hier groeit het veel sneller dan voordat het geknipt werd eigenlijk. Ik was vooral ook bang dat haar krulletjes zouden weg gaan met knippen maar dat is niet het geval. En haar froe froe hangt minder in haar gezicht want hing op den duur in haar oogjes

2 jaar geleden

Reactie op LVDG92

Ik twijfel heel erg over knippen. Een beetje model is fijn, maar ik ben ook ...
Ik ga ook niet naar de kapper met onze dochter😋 Qua dooie puntjes hoeft dit ook niet tot ze ongeveer 4 jaar oud zijn. @mariska_ Dat het haar sneller groeit sinds je naar de kapper bent geweest, is dat niet pure toeval? Aangezien haar van 'binnenuit' groeit😅

2 jaar geleden

Reactie op Jafano

Ik ga ook niet naar de kapper met onze dochter😋 Qua dooie puntjes hoeft di ...
Moeilijk te zeggen want ik kan natuurlijk niet vergelijken maar we zien vooral dat haar froe binnen de maand opnieuw in haar oogjes hangt. En dat hadden we voordien niet

2 jaar geleden

Ik sla dit topic even op voor over een half jaar... #hierisnogmaaramperhaar ...
Haha heel herkenbaar! De mijne is ook nog eens hoogblond, dus je ziet het amper 😅

2 jaar geleden

Hier krult haar haar heel erg, dus het is wel wat langer maar het lijkt nog steeds kort en het is ook nog ongelijk.. ik kan er echt niks anders mee dan gewoon lekker los laten krullen 🤭

2 jaar geleden

Leuke voorbeelden zeg! Ik heb zo'n kind die alles uit dr haren trekt😅 Ook elastiekjes.