Hallo dames,
Ik geloof dat ik gek aan het worden ben.
Ik ben vandaag 20+6 en lag net op mijn rug in bed en kon mijn eigen hartslag flink voelen kloppen in mijn onderbuik en ter hoogte van mijn navel. Tenminste zo voelde het alsof ik mijn eigen hartslag voelde. Ik heb de placenta tegen mijn buikwand zitten dus ik voel ons kleine meisje nog niet heel goed of af en toe een plopje als ik erop let. Mijn BMI is ook hoog 30+. Ik heb een filmpje opgenomen met flitser aan en zie ook mijn onderbuik lichtjes kloppen.. zou het de baby kunnen zijn of echt mijn eigen hartslag omdat ik de placenta aan de voorkant heb? Hebben meerdere dames dit al eens meegemaakt? Ik vind het zo raar maar ook heel bijzonder.. hoop natuurlijk dat dit het begin is dat we ons meisje kunnen voelen en “zien”, maar naar mijn idee ging het echt zoals mijn eigen hartslag..
Liefs.
Ik heb dat ook hoor! Mijn placenta ligt aan de achterkant en als ik lig en ik kijk naar me buik zie ik hem soms ook kloppen en dan is het niet de baby 😜 lijkt me geen reden om je zorgen voor te maken! Wss let je nu op allerlij dingen wat je opeens gaat opvallen
Ah ik heb echt precies het zelfde! Ik ben nu 24 en sinds 2 weken voel ik de baby eindelijk, kort daarvoor voelde ik mijn hartslag enorm goed en nu dagelijks onze zoon ook. Weet dat het goed komt, ookal moet je lang wachten, je gaat haar voelen! 😘 Ik denk dat je het heel anders voelt als waar de placenta normaal ligt, maar dat verandert niks want het is een prachtig gevoel!
Ik heb hetzelfde hoor! Heb dit al sinds ongeveer 12 weken! Is normaal denk ik dat je je eigen hartslag kan zien op je buik. Weet nu wel niet of dat echt iets typisch is aan de placenta die vooraan ligt. Bij mij ligt hij alleszins ook vooraan!
Ik heb exact hetzelfde! Ben 20+6, placenta voor, BMI 30 en als ik mijn hand op mijn buik leg, dan voel ik mijn eigen hartslag + ook goed te zien als je naar mijn buik kijkt.
Maar sinds gisteren voel ik hem wel als ik mijn hand op mijn buik leg 🥰
Ik heb hetzelfde hoor! Heb dit al sinds ongeveer 12 weken! Is normaal denk ...
Nee ligt niet aan de placenta, ik zie mijn eigen hartslag ook in mijn buik
Vk zei dat dat is omdat je slagaders daar ook gewoon lopen dus die jouw hartslag opvangen
Ik voel mijn hartslag ook op mijn buik als ik mijn hand erop leg, is toch wel gek ja als je erop let😄ik ben nu 21w 5d en voel mijn baby nu sinds kort ook, placenta ad voorkant... dus het komt wel 🙃
Dat is wat ik juist miste na mijn 1e bevalling ook placenta voor. Kan de placenta zijn die je voelt gewoon van genieten is voor zover ik weet niets ergs. En anders even je vk bellen