12 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb dat ook hoor! Mijn placenta ligt aan de achterkant en als ik lig en ik kijk naar me buik zie ik hem soms ook kloppen en dan is het niet de baby 😜 lijkt me geen reden om je zorgen voor te maken! Wss let je nu op allerlij dingen wat je opeens gaat opvallen

4 jaar geleden

Ah ik heb echt precies het zelfde! Ik ben nu 24 en sinds 2 weken voel ik de baby eindelijk, kort daarvoor voelde ik mijn hartslag enorm goed en nu dagelijks onze zoon ook. Weet dat het goed komt, ookal moet je lang wachten, je gaat haar voelen! 😘 Ik denk dat je het heel anders voelt als waar de placenta normaal ligt, maar dat verandert niks want het is een prachtig gevoel!

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde hoor! Heb dit al sinds ongeveer 12 weken! Is normaal denk ik dat je je eigen hartslag kan zien op je buik. Weet nu wel niet of dat echt iets typisch is aan de placenta die vooraan ligt. Bij mij ligt hij alleszins ook vooraan!

4 jaar geleden

Ik heb exact hetzelfde! Ben 20+6, placenta voor, BMI 30 en als ik mijn hand op mijn buik leg, dan voel ik mijn eigen hartslag + ook goed te zien als je naar mijn buik kijkt. Maar sinds gisteren voel ik hem wel als ik mijn hand op mijn buik leg 🥰

4 jaar geleden

Al voor de zwangerschap kon ik mijn hartslag zien, is heel normaal !

4 jaar geleden

Reactie op Iris_x

Ik heb hetzelfde hoor! Heb dit al sinds ongeveer 12 weken! Is normaal denk ...
Nee ligt niet aan de placenta, ik zie mijn eigen hartslag ook in mijn buik Vk zei dat dat is omdat je slagaders daar ook gewoon lopen dus die jouw hartslag opvangen

4 jaar geleden

Reactie op brettc

Nee ligt niet aan de placenta, ik zie mijn eigen hartslag ook in mijn buik ...
En de mijne ligt vanachter bedoelde ik dus 😁

4 jaar geleden

Ik voel mijn hartslag ook op mijn buik als ik mijn hand erop leg, is toch wel gek ja als je erop let😄ik ben nu 21w 5d en voel mijn baby nu sinds kort ook, placenta ad voorkant... dus het komt wel 🙃

4 jaar geleden

Dat is wat ik juist miste na mijn 1e bevalling ook placenta voor. Kan de placenta zijn die je voelt gewoon van genieten is voor zover ik weet niets ergs. En anders even je vk bellen

4 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties 🥰 denk idd dat het gewoon mijn hartslag was. Nog even geduld hebben haha

4 jaar geleden

Ik had dit aan het einde ook bij mijn eerste en lag mn placenta achter. Is je eigen hartslag. Van je baarmoeder denk ik??? Geen idee.

4 jaar geleden

Er ligt daar ook een grote slagader die je kan zien kloppen. Ik zie die altijd, ook als ik niet zwanger ben 😊