9 Reacties

3 jaar geleden

Ik weet niet of het heerst maar ik had vorige week buikgriep! Diarree, overgeven, koorts, spierpijn…duurde een paar dagen. Beterschap!

3 jaar geleden

Reactie op AT15

Ik weet niet of het heerst maar ik had vorige week buikgriep! Diarree, over ...
Pff ben bang dat ik het ook te pakken heb.. kreeg jij veel harde buiken van het overgeven?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hadden het hier ook allemaal vorige week. Harde buiken viel mee, vooral mijn rug een paar dagen. En slapen ging al zo goed ;)

3 jaar geleden

Reactie op Valerisan

Wij hadden het hier ook allemaal vorige week. Harde buiken viel mee, vooral ...
Ochjee haha ik ben al het ziek zijn zo beu.. hier de ene na de andere ziek..

3 jaar geleden

Ik had hem 2 weken geleden wel...1.5 dag echt enorm ziek geweest!! Daarna was ik er weer!

3 jaar geleden

Reactie op Mamatje 16

Pff ben bang dat ik het ook te pakken heb.. kreeg jij veel harde buiken van ...
Af en toe maar past ook wel bij de termijn dus ik heb me er geen zorgen over gemaakt. Als je dat wel hebt kun je altijd ter geruststelling de verloskundige even bellen! 🙂

3 jaar geleden

Reactie op AT15

Af en toe maar past ook wel bij de termijn dus ik heb me er geen zorgen ove ...
Het rare is ik voel me dus niet ziek maar heb erge diarree en spuug geregeld.. meer is het eigelijk niet ook geen koorts ofzo..

3 jaar geleden

Ooo ik heb het ook Zo een dorst en hou niets binnen. Ik maak me wel zorgen. Kleine is in ieder geval wel echt aanwezig.

3 jaar geleden

Hier ook gehad. Wel heftig maar gelukkig kort 😄