21 Reacties
4 jaar geleden
Het kan zijn dat hij nabijheid mist? Dan is er helaas nog niet zoveel aan te doen. Misschien een doekje wat jij een dag bij je hebt gedragen zodat je geur erop zit bij hem neerleggen.
Ik merkte bij mijn dochter dat het kwam omdat de deken strak over haar heen getrokken werd. Nu krijgt ze een slaapzak aan en nu slaapt ze daar zonder problemen.
4 jaar geleden
Ja bij ons net zo, maar wij laten hem wanneer hij er behoefte aan heeft gewoon tussen ons in slapen. Dan krijgt iedereen de meeste slaapuren. Eerste 2 weken had hij dit erg nodig, vannacht heeft hij toevallig voor het eerst hele nacht in co sleeper geslapen. Ik zou zeggen, volg je gevoel. Wat eventueel kan helpen is inbakeren. Dan voelen ze zich ook veilig en geborgen.
4 jaar geleden
Best wel logisch zo’n kleintje heeft eeuwen jou hartslag gehoord en jou ademhaling noem maar op! Die van ons slaapt ook veel op ons de co sleeper komt vanzelf
4 jaar geleden
Wat bij ons hielp was inbakeren. Ik vond dat er zo zielig uitzien, maar hij vindt het toch wel echt fijn! Misschien kun je dat eens proberen?
4 jaar geleden
Bij ons ook de ene
Nacht lukt het en de andere nacht niet. Voedingskussens dubbel plooien en dan een kussensloop erover en vastknopen. Dat tussen jullie in leggen en baby daarop is veiliger.
Gedragen t shirt of trui waar je de baby in inbakert kan ook helpen.
4 jaar geleden
Hier hetzelfde! Wij leggen het baby nestje tussen ons in in bed en meneer is weg, nu voor het eerst ingebakerd en even in de co sleeper gelegd en er naast gaan liggen. Hij is nog wat onrustig en slaapt nog niet maar proberen het op deze manier.
4 jaar geleden
Reactie op christina M
Wat bij ons hielp was inbakeren. Ik vond dat er zo zielig uitzien, maar hij ...
Yes hier ook, door de Puckababy slaapt hij nu heelijk in zijn co-sleeper naast mijn bed. Mocht je dat ook willen proberen en nog niet hebben, op Vinted staan ze aangeboden voor kleine prijsjes.
4 jaar geleden
Dit was bij ons ook het gevoel. In het babynestje in de box sliep ze prima maar vervolgens in de co sleeper was het drama. Ik merkte dat ze de overgang van de woonkamer naar de slaapkamer erg lastig vond en daardoor ook heel onrustig met haar handjes in haar gezicht sloeg waardoor ze zichzelf wakker hield. Wij werken vanaf een aantal dagen met een puckababy en ze slaapt als een roos. Ik maak er een vast ritueeltje van zodra het “bedtijd” is. Dus verschonen, lampen zacht, voeden, puckababy aan, haar wakker in bed leggen, een zacht muziekje aan en lampen uit 😊
4 jaar geleden
Reactie op vmschr
Hoe laat hij merken dat hij niet in z’n eigen bedje wil?
Onze dochter heef ...
Je kan op YouTube een filmpje bekijken ( bij oprah) over de 5 verschillende huiltjes.
4 jaar geleden
Reactie op Iris_x
Bij ons slaapt hij in een babynestje tussen ons in. Vinden we helemaal prim ...
Haha dat vinden wij ook! Alleen een beetje krapjes 😅