31 Reacties

4 jaar geleden

Helaas geen tips wel herkenning. Tot een aantal weken terug zat alles nog prima maar het gaat nu allemaal gewoon niet meer lekker zitten. Ik draag nu veel leggings.. die van het bevallingsjurkje zitten mij wel goed.. en ik heb nog een fijne legging van H&M.. heel veel meer zit ook niet zo meer.. losse jurkjes eroverheen. Hopelijk gaan de temperaturen snel omhoog dan gewoon lekker jurkjes aan 😜

4 jaar geleden

Jaaa zoo annoying. Ben daardoor gestopt met zwangerschapsjeans, want had elke keer zo'n afdruk van die band op mn buik . Ik draag alleen nog zwangerschapsleggings, die hebben vaak een band tot bijna aan je bh bandje. Ik heb een hele fijne van c&a en ook asos heeft fijne

4 jaar geleden

Ik vind geen enkele broek meer lekker zitten. Heb nog wel 1 zwangerschapsjoggingbroek die oke zit, maar de buikband komt al niet meer boven mijn navel. De zwangerschapsbroek flared van de zeeman zit ook nog wel oke, met buikband echt over mijn buik. Wel maatje groter dan ik "normaal" heb. Ik leef momenteel in jurkjes en de 40den panties van de hema 🤣

4 jaar geleden

Oh en de leggings van seraphine vind ik ook fijn

4 jaar geleden

Ik heb heerlijke rekstoffen flared broeken van de prenatal. Zitten bij mij volledig over me buik en ik heb mijn eigen maat aan. Ook de lengte is echt top omdat ik nogal lang ben. De foto is 1 van die broeken.

4 jaar geleden

Flared broeken van loavies vind ik heel fijn! Ik ben bijna 35 weken en kan die nog makkelijk dragen

4 jaar geleden

Ik heb 2 leggings van de bonprix een zwarte en een grijze zitten heerlijk!!

4 jaar geleden

Ik woon dus echt in deze broek van de H&M🤣 zit echt heeeerlijk! En zit totaal niet vervelend bij m’n buik.

4 jaar geleden

Ik heb via Zalando 3 zwangerschapsjeans besteld van het merk Love2wait. Had er nog nooit van gehoord, was op de gok. Ik draag ze al sinds vrij vroeg, rond week 16. Toen zakte de elastieken band niet af. Nu zit de broek nog steeds heel fijn en de band zit helemaal niet strak, rekt lekker mee en zakt niet af. De benen blijven mooi zitten en dus gewoon in je eigen normale jeansmaat. Ik kan je die broeken dus zeker aanraden. ‘T is natuurlijk wel zo dat elk lichaam anders is, elke buik anders is en alle kleding dus bij iedereen anders valt. Mocht je het gaan proberen, ben ik heel benieuwd naar je ervaring/mening erover.

4 jaar geleden

Kan maar 1 tip geven: Studio Anneloes!! Is wel hoger prijs segment maar zo fijn en kan je na de zwangerschap ook aan!

4 jaar geleden

Gebruik je wel zwangerschapspanties? Die vind ik zelf namelijk totaal niet knellen. Heb ze van de Hema en H&M.

4 jaar geleden

Ik woon zo ongeveer in deze: https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/broeken/ Vanwege veel harde buiken kan ik ook niet tegen dat strakke gevoel om m’n buik. Deze broek zit echt goddelijk (alsof je niks aan hebt) en is gekleed genoeg voor werk/andere dingen

4 jaar geleden

Ik heb deze flared mom broek van ByKels.nl. Ze maken hem op maat met een hele fijne hoge buikband!

4 jaar geleden

Deze!!!! Ik heb er 2 en draag niks anders meer.

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie tips! Fijn om te merken dat meer vrouwen beperkte favorieten hebben, dat er nog mogelijkheden zijn, en dat ik niet als enige hiermee worstel 😌. Mijn vriend zal me zien aankomen met tig nieuwe pakketjes 🙈 Ik zal de tips eens uitzoeken. Ik heb bv van Prenatal nog niks geprobeerd en die bamboe leggings (seraphine en zwangerschapsjurkje) klinken ook wel heeeeel comfortabel. Studio anneloes en bykels heb ik ook nog niet geprobeerd. Love2wait heb ik wel iets van geprobeerd, maar durf nu niet te zeggen of dat een legging was. C&A was helaas geen succes. Jullie zijn de beste 😊💕

4 jaar geleden

Ik heb een flared legging van Love2wait waar in al wéken in rondloop, heerlijk! En thuis een sportlegging van h&m.

4 jaar geleden

Reactie op Gaia-Enola

Gebruik je wel zwangerschapspanties? Die vind ik zelf namelijk totaal niet ...
Yes. De h&m vond ik helaas te strak zitten, en dan pak ik altijd al 1 of 2 maten groter.

4 jaar geleden

Reactie op LizBG

Helaas geen tips wel herkenning. Tot een aantal weken terug zat alles nog p ...
Yes! Als het nu gewoon mooi weer blijft, dan hoeft er geen panty onder. ☀️ Tijd voor jurkjes!

4 jaar geleden

Studio anneloes zwangerschapsbroek. Echt een mega aanrader! Ik zou willen dat ik deze ook had in mijn eerste zwangerschap. Ik werk in de mode en zodoende kwam deze op mijn pad, zeker het geld dubbel en dwars waard.

4 jaar geleden

Reactie op Semver

Ik woon dus echt in deze broek van de H&M🤣 zit echt heeeerlijk! En zit ...
Ja die zit idd heerlijk!