334 Reacties

één jaar geleden

Ons klein prinsesje Sofia is geboren op 29 april om 03:49 door een spoedkeizersnede met 34 weken. Haar geboortegewicht was 1825gram en 40cm 🎀

één jaar geleden

Onze zoon is geboren met 36+6 op 9 mei om 1:26 met een spoedkeizersnede nav foetale nood. Hij woog maarliefst 3505 gram! Hij is helemaal gezond gelukkig.

één jaar geleden

Onze lieve dochter Emilie is geboren op 11 mei om 07:42, met 36+3 dagen na het spontaan breken van mijn vliezen de avond ervoor. Ze weegt 3150 gram en doet het super goed!🥰

één jaar geleden

Zoontje geboren op 7 mei om 00:29 door inleiding met 35+5 weken. Geboorte gewicht was 2350 en 46 cm. Hij doet het super goed en mocht na 2 dagen naar huis 🥰

één jaar geleden

Op 12-05-2022 is onze lieve zoon geboren met 35+2 dagen. Geboortegewicht is 2664 gram.en hij is 49,5 cm. Hij doet het redelijk goed. Hoop dat we snel naar huis mogen! 🥰

één jaar geleden

Onze lieve dochter Elena is geboren op 5 mei 2022 om 07:59, met 33 weken en 5 dagen zwangerschap. Ze weegt 2010 gram en ze is 44 cm, ze doet het heel erg goed. Ze is gisteren overgeplaatst van de couveuse naar de open wieg. We zijn heel trots op de kleine meid. 🥰

één jaar geleden

Onze lieve Paulien is geboren met 36 weken en 6 dagen na spontaan scheuren van vliezen. Ze woog 3kg340, 48,5 cm en mocht meteen mee naar huis en doet het super 🧡.

één jaar geleden

Onze dochter Linde besloot op 2 mei al te komen met 35+3 weken. Haar gewicht was 2442 gram en ze was 46 cm. In de nacht van 2 mei braken spontaan mijn vliezen. Die nacht en ochtend verliepen rustig. Even was er hoop dat ze zou blijven zitten. Tot om 17u ineens alles doorzette. We zijn daarna een weekje op de couveuseafdeling gebleven.

één jaar geleden

Vannacht is onze zoon Matthew spontaan thuis geboren met 38+5 Geboortegewicht 2860 gram, alles gaat super!

één jaar geleden

Lucas 17-05-2022 37+3 3425 gram, 15:42 Na het spontaan breken van de vliezen met precies 37 weken ben ik ingeleid met eerst tabletten om de baarmoedermond te laten ‘rijpen’. Dinsdagochtend 17 mei was er 3 cm ontsluiting en kreeg ik een infuus met wee opwekkers. Daarna is het snel gegaan, van 4 naar 8 cm binnen 2 uur en een uur later volledige ontsluiting. Kreeg gelijk persweeën en heb 1,5 uur moeten persen. Toen werd Lucas om 15:42 geboren, helemaal gezond! Na een uur was de placenta echter nog steeds niet geboren ondanks de 2 injecties die ik kreeg. Er ontstond paniek want ik verloor veel bloed (ruim 2 liter) en uiteindelijk is de placenta met veel trekken en duwen geboren. Ik was ondertussen out gegaan door het bloedverlies en door de intense pijn. Mijn arme man moest dit allemaal aanschouwen vanaf de zijlijn 😢 Heb een bloedtransfusie gehad en als een blok geslapen dus ben nu flink opgeknapt. Ik kom er wel weer bovenop, als ik naar hem kijk is het het allemaal ZO waard!!!

één jaar geleden

Hoiii!! Gefeliciteerd allemaal, zo leuk😍😍 Om dit topic overzichtelijk te houden, graag even alleen een hartje geven aan berichten :) Ik verwijder de felicitaties even, zodat het er weer overzichtelijk uitziet. Liefs, Irina

één jaar geleden

Oliver 11 mei 36 weken + 1 dag 3015 gram en inschatting 47/48cm (zelf opgemeten in bad) De zwangerschap is met 36 weken ingeleid wegens ernstige zwangerschapscholestase. Het mannetje was binnen een week tijd van een dwarsligging naar het hoofdje naar beneden gegaan. Hierdoor gestart met medicatie ipv ballonnen zodat de ligging niet verstoord werd. Dit is op exact 36 weken gebeurd en na de 1e gift ging het al rommelen. Hele nacht geen oog dicht gedaan, grotendeels door de jeuk maar ook wel door adrenaline! Volgende ochtend om half 7 gemeld om te gaan starten met de inleiding. Aan de weeopwekkers gezet en Half 10 vliezen laten breken. Om half 3 ruggenprik gezet en direct daarna volledige ontsluiting. Uiteindelijk in een klein kwartier geperst en is Oliver geboren om 17.31 🤎

één jaar geleden

Noor 💕 17 mei 36+1 2.770 gram, 47 cm Mijn vliezen braken spontaan en hierna kwam ook de bevalling op gang. Binnen 10 uurtjes was ze er, onze Noor 👶🏻 Als het goed is zometeen lekker naar huis!

één jaar geleden

Joshua Noud 🥰 Geboren op 19 mei om 00.51 uur, met 37+1 weken. Hij is 50 cm lang en weegt 3000 gram. Ingeleid ivm hypertensie i.c.m. medicatie. Helaas is de bevalling niet zo goed verlopen en waren wij onze uk bijna kwijt geweest. Door alle complicaties is de bevalling geëindigd in een spoedkeizersnede.

één jaar geleden

Mees💙 Geboren op 18 mei om 22.52 met 37+4 weken en hij weegt 3525gram. Met 37+2 spontaan de vliezen gebroken. Helaas niet binnen 24 uur weeën gekregen. Dus 18 mei om 7.30 hebben we ons in het ziekenhuis moeten melden. Op dit moment 1cm ontsluiting. Direct gestart aan een infuus met weeënopwekkers. Helaas om 13.30 nog maar 3cm ontsluiting en om 15.30 van de pijn voor een ruggenprik gekozen. Toen zaten we nog steeds op 3cm maar binnen 2 uur zaten we op 8cm. Weer 2 uur later volledige ontsluiting maar lag de hij nog net te hoog. Nog een uur gewacht en toen mocht ik persen en met een uurtje is onze zoon geboren. Door goede instructies van de verloskundige maar een klein schaafwondje opgelopen. Doordat ik langdurige gebroken vliezen heb gehad is de kans op infectie groter daarom moesten we 24 uur lang in het ziekenhuis blijven. Wanneer alles goed blijft gaan mogen we ons menneke morgenochtend mee naar huis nemen.

één jaar geleden

Onze zonen Aiden en Elijah geboren op 14-05-2022 met 34+3 weken. Ze wogen 2330 en 2730 gram. Lengte niet gemeten. Met 35+1 week mochten ze al mee naar huis. Natuurlijk bevallen. In 3 uurtjes van 1.5 cm tot de geboorte van de laatste.

één jaar geleden

Carolien 19 mei 2022 37 + 6 3500 gram Ingeleid vanwege hoge bloeddruk, deels bleek het al spontaan begonnen, wel opwekkers nodig gehad. We kijken terug op een mooie, goede bevalling en genieten met onze zoon en dochter!

één jaar geleden

Onze zoon is geboren op 19 mei om 16:25u. Met 38+1 dag. Met 37+6 braken spontaan mijn vliezen in de keuken maar de weeën kwamen niet op gang. Na 2 dagen afwachten ingeleid in het ziekenhuis en binnen 7 uur bevallen. Geboortegewicht 3890 gram en lengte 51cm. Hij doet het super goed, wat een rijkdom!

één jaar geleden

Onze Hailey is met 35+5 weken geboren op 16 mei om 7:08u. Ze woog 2730 gram en is 46 cm lang. Om 5:05 is een heftige bloeding bij mij ontstaan. Hierop direct de VK gebeld en toen met spoed in de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Hier bleek dat mijn placenta al voor een stuk los was en toen hebben ze direct een spoedkeizersnede uitgevoerd. Hailey deed het gelijk heel goed, ze drinkt zelfstandig en hoefde niet in de couveuse. Hopelijk mogen we snel naar huis ❤️

één jaar geleden

Louis is geboren met 36w en 5d op 20 mei om 15u54. Hij woog 2kg900 en is 47 cm groot.