Hoi,
Ik ben nu ruim 15 weken zwanger van een tweeling. Al een tijdje merk ik dat mijn darmen ontzettend traag werken waardoor ik veel last heb van obstipatie en zelfs even bloedverlies had. Sinds ruim een week heb ik zakjes en ik merk dat die mijn ontlasting een stuk zachter maken waardoor ik vaker en makkelijker naar de toilet kan gelukkig.
Toch blijf ik af en toen hevige pijn hebben ter hoogte van mijn linker lies.. mijn eierstokken zijn nog bekeken en ook de baby’s zijn bekeken alles was gelukkig goed!!
Is er iemand die die pijn herkent? Het enige dat lijkt te helpen is rustig lopen (stil zitten wil dan niet). De pijn is altijd kortdurend.
Volgens de gynaecoloog komt het toch door een beetje obstipatie.
Kan het bandenpijn zijn? Ook omdat het kortdurend is. En hoe voelt de pijn, als stekend of op andere manier?
Ik heb zelf wel bandenpijn aan rechterkant (bij de lies). Meestal na snel staan, niezen, ineens lachen, soms ook spontaan ineens pijn.
Bedankt voor jullie reacties. Zou bandenpijn zo hevig kunnen zijn ja? Ik krijg er een beetje bewegingsdrang door. Rustig wiegen met mijn heupen of lopen. Ik ga dan echt wel even kapot van de pijn en daarna is het weer helemaal weg.. heb het ook als ik in bed lig of op de bank ofzo.. ik begreep wel dat obstipatie links wel meer pijnlijk kan zijn om de een of andere reden… vroeg me vooral af of meer mensen dat herkennen.
Maar jullie geven aan dat je dus ook aan een kan bandenpijn kan hebben? Het is een soort stekende pijn.
Bedankt voor jullie reacties. Zou bandenpijn zo hevig kunnen zijn ja? Ik kr ...
Kan inderdaad bandenpijn zijn!! Soms als ik me iets te snel recht stel ofzo heb ik ook een scherpe steek en dan kan ik echt ff niet lopen tot het over is. Dat is echt bandenpijn.
Ik heb het zelf alleen maar aan rechterkant, nog niet aan linkerkant. Maandag bij vk geweest (ik ben 16 weken) en zij zei dat dit echt even heel stekend en pijnlijk kan zijn. Dat het niet raar is dat ik t maar aan 1 kant heb.
Ja het is wel heftig. Trekt ook door de bovenbenen heen. En inderdaad een stekende pijn. Als je het niet vertrouwt gewoon opnieuw contact opnemen met je verloskundige toch?
Fijn dat jullie hebben gereageerd met jullie ervaringen!! Vrijdag zie ik de gynaecoloog weer en ga ik het voor de zekerheid nog een keer benoemen. Dank jullie wel!! 💛