Wat hebben jullie voor hoeslaken voor de cosleeper? Het is namelijk weer een afwijkende maat.. wieg net te klein, ledikant veel te groot. Chicco en maxi cosi hebben ze wel maar vind ik lelijke patronen/kleur (grijs?) en bizar duur, 20-30€ voor 2 terwijl die voor een ledikant 5€ zijn 😱 ik neig ernaar om gewoon ledikant hoeslakens te gebruiken of daar extra van te kopen en zelf kleiner te maken. Wat doen jullie?
Als je beetje kan naaien is het heel makkelijk zelf te maken, ik maakte ze zelf op maat. Kan je gerust een website met instructies bezorgen als je interesse zou hebben
Ik heb het volgende gekocht en alles past perfect! Alles gekocht bij van asten super baby store:
- Co-Sleeper Wieg Safety 1st. Calidoo Happy Day €89.99
- Topper ABZ Co-sleeper €21,99 > kan ik echt aanbevelen want het matras van een co sleeper is echt best wel dun - artikelnummer 5581800110
- Meyco Molton Wieg 40x80/90 Wit €6,95 - artikelnummer 4591800070
- Hoeslaken Meyco Wieg Jersey Wit 2 stuks €11 - artikelnummer 4591800002
Dank dames voor jullie reacties! Ik heb een maxi cosi iora. Dus 40x80 is te klein. Heb net nog maar een ledikant hoeslaken erbij gekocht en ga wel even kijken of ik het zo ga gebruiken of dat ik ze verklein. Ik heb zelf ook de moltons gemaakt dus dat naaien lukt wel ☺️
Wij hebben voor de co-sleeper (chicco next2me) een beschermhoes van aerosleep aangeschaft en daarbij horende hoeslakens van aerosleep. Kosten idd wel wat maar ik verkoop dit nadien via Vinted waardoor het wel meevalt.