17 Reacties

3 jaar geleden

Als je beetje kan naaien is het heel makkelijk zelf te maken, ik maakte ze zelf op maat. Kan je gerust een website met instructies bezorgen als je interesse zou hebben

3 jaar geleden

Ik heb de chicco nex to mee co- sleeper en er gewoon een wieg hoeslaken omheen (van jollein). Zit rek genoeg in zodat dit past..

3 jaar geleden

Ik heb het volgende gekocht en alles past perfect! Alles gekocht bij van asten super baby store: - Co-Sleeper Wieg Safety 1st. Calidoo Happy Day €89.99 - Topper ABZ Co-sleeper €21,99 > kan ik echt aanbevelen want het matras van een co sleeper is echt best wel dun - artikelnummer 5581800110 - Meyco Molton Wieg 40x80/90 Wit €6,95 - artikelnummer 4591800070 - Hoeslaken Meyco Wieg Jersey Wit 2 stuks €11 - artikelnummer 4591800002

3 jaar geleden

Ik heb hoeslakens enzo gevonden op bol.com voor de co-sleeper. Ook leuke prijsjes. Volgens mij van meyco.

3 jaar geleden

Welke co sleeper heb je? Ik heb een snuzpod 4 en de hoeslakens voor de wieg van de hema passen hier perfect omheen

3 jaar geleden

Ik gebruik gewoon hoeslakens van een ledikant. De extra stof ligt toch onder het matras

3 jaar geleden

Reactie op ChristineS94

Ik gebruik gewoon hoeslakens van een ledikant. De extra stof ligt toch onde ...
Precies dat idd

3 jaar geleden

Dank dames voor jullie reacties! Ik heb een maxi cosi iora. Dus 40x80 is te klein. Heb net nog maar een ledikant hoeslaken erbij gekocht en ga wel even kijken of ik het zo ga gebruiken of dat ik ze verklein. Ik heb zelf ook de moltons gemaakt dus dat naaien lukt wel ☺️

3 jaar geleden

Die van meyco passen zowel om 40x80 als om 40x90, zit veel rek in.. of heb je een totaal andere maat cosleeper?

3 jaar geleden

Mijn zus gebruikte altijd hoezen van aankleedkussens. Geen idee welke cosleeper ze had hoor... wij krijgen die van haar dus ga maar hetzelfde doen

3 jaar geleden

Wij hebben een chicco next to me co sleeper en daar passen hoeslakens van Meyco in.

3 jaar geleden

Reactie op Esmee A

Die van meyco passen zowel om 40x80 als om 40x90, zit veel rek in.. of heb ...
Ja hij is 50x80 dus die hoeslakens zijn aan de zijkant te kort

3 jaar geleden

Reactie op ecn

Dank dames voor jullie reacties! Ik heb een maxi cosi iora. Dus 40x80 is te ...
Ik heb maar die bijpassende van maxi cosi iora gehaald. Ik twijfelde teveel. Ben heel benieuwd wat bij jou goed gaat passen.

3 jaar geleden

Wij gebruiken de hoezen voor de verschoontafel/mat ook voor de co-sleeper. Past perfect

3 jaar geleden

Hier volgens mij om de iora gewoon 80 40 getrokken even wat meer uitrekken en het paste 😅 dus misschien even iets meer geweld gebruiken

3 jaar geleden

Wij hebben voor de co-sleeper (chicco next2me) een beschermhoes van aerosleep aangeschaft en daarbij horende hoeslakens van aerosleep. Kosten idd wel wat maar ik verkoop dit nadien via Vinted waardoor het wel meevalt.

3 jaar geleden

Meyco heeft ook 50x90. Ook te klein?