66 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben van 1 per dag naar 1 in de maand gegaan geloof ik, ik reageer altijd al sterk op koffie en nu helemaal haha. Vind het wel nog lekker maar dan decaf, en alleen bij mn favo koffiezaakje want daar smaakt decaf tenminste echt naar koffie.

4 jaar geleden

Ik drink 1 kopje koffie op mijn werk s ochtends. Verder thee, maar probeer wel zo veel mogelijk kruidenthee te drinken om zo min mogelijk caffeine binnen te krijgen. Als ik echt heel erg veel zin in koffie krijg drink ik chocolademelk (haha)

4 jaar geleden

1 per dag, verder water, soms groene thee of chocolademelk.

4 jaar geleden

Ik drink er 2 per dag (soms stiekem 3 haha).

4 jaar geleden

1 cappuccino per dag en heel veel kruidenthee (met honing optioneel) en water met citroen.

4 jaar geleden

Ik drink niks meer dat caffeine bevat, ook geen cola 馃檲

4 jaar geleden

Als ik werk drink ik er daar 2/dag. En een kop thee. Thuis drink ik 1/dag en 2 koppen thee.

4 jaar geleden

Ik drink er echt wel dik twee per dag. Dat in tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap. Toen smaakte koffie echt naar potgrond (ofzoiets). Nu kan ik er niet buiten.

4 jaar geleden

Reactie op Raaf

Ik drink er echt wel dik twee per dag. Dat in tegenstelling tot mijn eerste ...
Ik vroeg het eigenlijk ook een beetje, omdat ik drink er altijd 1 omdat ik had begrepen niet meer dan dat. Ik lig nu op de bank en heb mijn koffie vanochtend al gehad. Ik heb zoooo een trek in nog een bakkie馃槀馃槀馃槀

4 jaar geleden

Voor de zwangerschap dronk ik 3-4 koppen erg sterke koffie en 1 cappuccino en nu drink ik niks met caffe茂ne. Ik mis het eigenlijk helemaal niet.

4 jaar geleden

Voor de zwangerschap dronk ik 3-4 koppen erg sterke koffie en 1 cappuccino ...
Oh wat fijn.. ik blijf trek houden in koffie

4 jaar geleden

Ik drink er 2 s morgens en soms s avonds een cappuccino als ik op visite ben bij een vriendin. Voor de rest cafe茂ne vrije thee en heel veel water. En mijn verloskundige gaf aan heb je een 3de bakkie nodig om een betere stoelgang te krijgen dan kan het ook nog maar meer is teveel

4 jaar geleden

Reactie op Raaf

Ik drink er echt wel dik twee per dag. Dat in tegenstelling tot mijn eerste ...
Hahaha hier nog 1, pas alleen de hoeveel bonen aan op onze machine. Maar ik drink lekker waar ik zin in heb en neem mijzelf niks kwalijk. Iedereen moet het voor zichzelf weten, wat goed voelt.

4 jaar geleden

Ik ook eentje s morgens. Verder niet meer maar herken de goesting wel in de namiddag! Soms kan ik zo鈥檔 mega afternoon dip hebben en dan heb ik er heel veel zin in maar k doe het niet.

4 jaar geleden

Reactie op WondertjeJuli22

Hahaha hier nog 1, pas alleen de hoeveel bonen aan op onze machine. Maar ik ...
Oh dat heb ik niet. Ik voel me er wel schuldig bij omdat het inderdaad niet zo goed is voor de kleine. Ik denk dan steeds ook: wat als uit nieuw onderzoek blijkt dat het nog slechter is dan gedacht? Toch lukt het mij niet om geen koffie te drinken. Voor de rest drink ik onderstaand water, limonade en veel cafe茂ne vrije thee.

4 jaar geleden

Reactie op Raaf

Oh dat heb ik niet. Ik voel me er wel schuldig bij omdat het inderdaad niet ...
Dat is toch fijn, als jij je daar goed bij voelt is dat prima. Aantal jaar geleden mochten we nog tonijn eten en dat mag nu ook niet meer, in andere landen wordt dat zelfs geadviseerd. Dus uiteindelijk moet iedereen doen waar die zich goed bij voelt met gezond verstand 馃槈

4 jaar geleden

2, max 3 per dag. Soms maar 1.

4 jaar geleden

Reactie op Iris_x

2, max 3 per dag. Soms maar 1.
Ik heb standaard elke dag 1 en zit dan nu een tweede te drinken terwijl ik alle reacties lees馃檴 morgen drink ik er waarschijnlijk weer 1

4 jaar geleden

2-3

4 jaar geleden

Nul, maar heb nooit koffie gedronken馃檲 ook cola e.d. drink ik al jaren niet馃槉