13 Reacties

3 jaar geleden

Wij vinden het ook lastig, zelfs na 3 kids om te herkennen. Qua krampjes en ontlasting/obstipatie geven we probiotica, dat helpt als een tierelier. Voor honger horen wij alleen een "neh" verder geen andere signalen.

3 jaar geleden

Ook wij vinden het lastig vooral omdat hij soms wel eens van voeding tot voeding wakker is ivm krampen. Dan zag/zie ik het verschil opgeven moment ook niet meer. Ik denk dat krampem samen met zuigen gaat en dat hij dan met een speen rustiger zou moeten worden en zo niet dan is het misschien wel honger. ik lees graag mee met andere tips

3 jaar geleden

Reactie op LJMH

Wij vinden het ook lastig, zelfs na 3 kids om te herkennen. Qua krampjes en ...
Wat voor probiotica geef je? Wij geven inflacol voor krampjes... maar de ene keer helpt het wel andere keer weer niet

3 jaar geleden

Reactie op LJMH

Heel herkenbaar! Die neh hoor ik ook duidelijk bij mijn dochter. Echter ik merk ook dat ze bij krampen vaker wil drinken en geborgenheid zoekt. Ik leg haar dan aan de borst maar na een tijdje spuugt ze veel vanwege het samenspannen van haar lijf ivm krampen. Ik vraag me dus wel eens af of die neh echt oprechte honger is op zo’n moment of dat het verzachtend werkt als ze drinkt maar het eigenlijk dus teveel voeding is waardoor ze het uitspuugt (en de krampen juist mogelijk verergeren). Ik ben er iig wel inmiddels van overtuigd dat mijn dochter niet altijd huilt bij krampen. Ik let nu wat meer op haarlijn wat zich samenspant en het kreunen erbij.

3 jaar geleden

Reactie op mayo-lein

Heel herkenbaar! Die neh hoor ik ook duidelijk bij mijn dochter. Echter ik ...
Haarlijn moet uiteraard haar lijf zijn. Dr haarlijn zegt niet zoveel over de krampen 😉

3 jaar geleden

Reactie op Luus65

Wat voor probiotica geef je? Wij geven inflacol voor krampjes... maar de en ...
Van Golden Naturals. Te koop bij Etos.

3 jaar geleden

Reactie op LJMH

Die "neh" is inderdaad honger, bij ongemak is het een "eh". Lastig te onderscheiden soms haha, maar als je dat filmpje van die Dunstan Baby taal ziet/hoor snap je het meteen🙈

3 jaar geleden

Idd lastig. Bij mij helpt het om op haar lichaamstaal te letten. Handjes sabbelen en Neh= lait= melk😊. En idd wat ts doet kijken naar de tijd. Ik hou 2 a 3u aan.

3 jaar geleden

Reactie op rd23

Idd lastig. Bij mij helpt het om op haar lichaamstaal te letten. Handjes sa ...
Oh ja en ze tuit dr lipjes als ze the boob al ziet/ ruikt en wordt dan ook rustiger. Als t kramp betreft dan drinkt ze onrustig en laat los hapt aan en huilt tussendoor en drinkt zelfs wat "agressief"😂

3 jaar geleden

Hier merken we het verschil duidelijk door de soorten ‘huiltjes’. Bij honger is het heel schattig huilen/jammeren en bij krampjes is het echt krijsen en dan stopt hij ook echt niet. Bij krampjes gaan alle benen en armen ook heen en weer.

3 jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Die "neh" is inderdaad honger, bij ongemak is het een "eh". Lastig te onder ...
Ik heb een filmpje bekeken. Nu hoor ik letterlijk alleen nog maar het neh huiltje. Zelfs nadat hij gegeten heeft 😅

3 jaar geleden

Ik heb een filmpje bekeken. Nu hoor ik letterlijk alleen nog maar het neh h ...
Hij doet altijd eh eh eh eh neh

3 jaar geleden

Ik heb een filmpje bekeken. Nu hoor ik letterlijk alleen nog maar het neh h ...
Ik ook!! Vreselijk!!!